"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! kleinigheidje

Pagina's

10 juli 2015

Stampin' Up! kleinigheidje


Afgelopen zaterdag ben ik met een aantal meiden uit mijn team lekker wezen eten bij Van der Valk in Nootdorp. Het was een lekker warme dag, dus we konden lekker buiten eten. Dat gaf ons al snel een soort van vakantiegevoel. Heerlijk!
Het eten was heerlijk en met appelmoes 2.0! (geen kersje meer!)



Natuurlijk moest er ook een creatieve noot zijn aan dit etentje, dus ik had iedereen gevraagd om een Random Act of Kindness (een klein aardigheidje) voor iemand anders te maken, zonder dat ze wisten voor wie deze bestemd was. Nou de meiden hadden flink hun best gedaan om er wat leuks van te bakken. Met deze kleinigheidjes hebben we een spel gedaan, het zogeheten Sinterklaasspel. Je dobbelt een getal en bij dat getal hoort een opdracht, bijv. schuif alle cadeautjes 1 plaats naar rechts. Het was een dolle boel. Soms had iemand opeens 2 cadeautjes en dan weer niks. Je weet dus van te voren niet wat jij mee naar huis krijgt. Dat is de verrassing! Uiteindelijk ging natuurlijk iedereen met een leuk presentje naar huis, want we laten niemand met lege handen naar huis gaan.

Handgemaakt door Caro - juli 2015

Aangezien ik de spelleider was bij dit spel, had ik voor iedereen een kleinigheidje gemaakt met het nieuwe Gift bag punch board. Wat een leuk speelgoed is dat! Je kunt er echt de leukste verpakkingen mee maken. En ook zo lekker snel! Hierboven zie je een variant van mijn creatie in Delightful Dijon. Een kleur die ik normaal echt helemaal links zou laten liggen, maar wat issie toch eigenlijk mooi als je 'm combineert met wit! Het is geen geheim dat ik het designpapier van Stampin' Up! de laatste 2 jaar niet zo geweldig vond, maar dit jaar hebben ze echt SUper gave lijnen! Ik ben dan ook erg blij met de Designer Paper Series paperstacks, die lekker veel vellen met dubbelzijdige patronen bevatten. Want wat zijn ze leuk!

Handgemaakt door Caro - juli 2015

Ook in de andere kleurtjes is het papier geweldig! In welke kleur vind jij 'm het mooist?

Tot Stempels!


Photobucket

4 opmerkingen:

kaneeltje zei

Ik val voor de grasgroene kleur !
Tot morgen bij het zomerse stempelfestijn !

Miranda V zei

Dat ziet er gezellig uit allemaal. Mijn favoriet is het roze/rode doosje, ben dol op die kleur en hij springt er echt uit wat mij betreft tussen de andere kleuren.

Mariƫtte zei

De aquablauwe vind ik erg mooi. Leuke tasjes heb je gemaakt! Groetjes Mariƫtte

Creations by Jolan zei

Was super gezellig THANKS xxx

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: