"/""" Caro's Kaartjes: Je zou je best willen aanmelden bij Stampin' Up!, maar...

Pagina's

24 juni 2015

Je zou je best willen aanmelden bij Stampin' Up!, maar...



Misschien heb je al een tijdje Stampin' Up! producten gespaard en het lijkt je wel wat om deel uit te maken van een fantastisch bedrijf, waarbij je van kortingen en extraatjes kunt genieten, maar je weet niet zo goed of je wel demonstraties wilt geven. 
Dat is geen probleem!

Veel demonstratrices doen eigenlijk geen party's of workshops! Zij genieten eenvoudig weg van het kopen van geweldige producten tegen de 20% korting, die alle demonstratices krijgen!

Een groot deel van mijn team zijn zulke demo's. Zij noemen zichzelf gepassioneerd "hobby" demo's, omdat zij hun hobby zo kunnen onderhouden en dat vinden ze geweldig! Het maakt niet uit wat voor type demo je bent, er is plaats genoeg voor iedereen. Niet iedereen hoeft het persé hetzelfde te doen. 

Iedereen die mijn blog leest, of creatieve spulletjes koopt, is een fan van knutselen. Dat is gegeven feit. Niet iedereen weet echter, dat ook ik in eerste instantie niet stond te springen om met Stampin' Up! te beginnen. Maar het leek mij toch wel wat om mijn spulletjes met een leuke korting aan te kunnen schaffen.  Dus heb ik de stoute schoenen aan getrokken en ben ik het gewoon gaan proberen, al was het alleen maar voor de korting! 

Ik kan er immers mee stoppen wanneer ik weer zou willen, dus als het me niet meer zou bevallen, dan is er totaal geen man overboord.  En kijk mij nu eens...ik geniet er nog steeds met volle teugen van!

Nooit gedacht dat ik zoveel leuke mensen zou ontmoeten en gezellige uitjes zou hebben.
Natuurlijk hoef je hier niet aan deel te nemen als je dat niet wilt. Het is allemaal een optie!
Het mag, maar het hoeft niet!

Voor mijn team heb ik een Facebookgroep, wat een fijne plek is om online samen te komen en projecten en ideeën te delen. Alles zonder de druk dat iemand meer zou moeten dan dan ze zouden willen. Het is een gezellige plek om even langs te gaan en te kletsen met de andere teamleden.

Dus wanneer het je wat lijkt om standaard van korting op je Stampin' Up! spulletjes te genieten, overweeg dan om je bij mijn team te voegen. Je weet maar nooit waar deze reis jou zal brengen!

Want wie van een koopje houdt zal het deze maand nog leuker vinden om in te stappen, want bovenop de korting van €46,00 op je starterspakket mag je ook nog eens 2 extra gratis stempelsets uitkiezen en bij je starterspakket voegen. 
De extra stempelsets zouden voor mij alleen al reden zijn om van deze aanbieding te profiteren!

Wil jij van die extra gratis stempelsets + €46 korting op je starterspakket (uitzoeken voor €175 en betaal €129!) + een standaard korting van 20% profiteren? Klik dan op het onderstaande plaatje en meld je aan.


DEZE ACTIE IS GELDIG T/M 30 JUNI A.S!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: