"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #schets 105 - drie keer anders

Pagina's

20 mei 2015

Stamping and Blogging #schets 105 - drie keer anders


Hallo en welkom bij een nieuwe schets van Stamping and Blogging!

De winnaar van schets 104 van vorige week is geworden: Erna! Van harte gefeliciteerd Erna. De Winner's badge komt naar je toe, zodat je hem op je blog kunt plaatsen. 

Deze week is het een leuke en veelzijdige schets, waar je veel kanten mee op kunt. Ik heb er deze keer 3 variaties mee gemaakt, want ik was heerlijk mijn nieuwe spulletjes aan het uitproberen. 


Als eerste ben ik begonnen met het uitproberen van het nieuwe designpapierblokje Cherry on Top. Dit blokje bevat heel veel vrolijke papiertjes, maar ik heb voor deze kaart gekozen voor een iets rustiger streeppatrroontje in de nieuwe kleur Tip Tip Taupe. Wat een geweldige naam voor een kleur, vinden jullie ook niet? De designpapier blokjes zijn in formaat gewijzigd naar 15x15 cm (6x6 inch). 
Daar zijn we natuurlijk ook erg blij mee, want dan heb je net wat meer mogelijkheden met je papier.

Voor dit kaartje heb ik ook gebruik gemaakt van de nieuwe Project Life stempelset Moments Like These, gecombineerd met de reeds bekende Gorgeous Grunge stempels en een tekststempeltje uit de set And Many More.

De nieuwe In Color kleur Tip Top Taupe past heel mooi bij mijn favoriete In Color kleur Watermelon Wonder.  Ik weet dat veel mensen weg zijn van Mint Macaron, welke ik ook super mooi vind, maar toch ben ik meer gevallen voor dit roze kleurtje.


En dat zie je ook weer terug op mijn 2e creatie. Hiervoor heb ik een iets vrolijker papiertje uit het Cherry On Top blokje gebruikt, gecombineerd met Watermelon Wonder en Tip Top Taupe.
Natuurlijk ook meteen de Layered letters uitgeprobeerd. Wat kun je daar leuk je eigen teksten mee maken!! Gisteren liet ik op mijn Caro's Kaartjes facebookpagina al een ander voorbeeldje zien met deze leuke letterstempels. Ze zijn te leuk! Ik zie veel mogelijkheden voor zowel kaartjes als scrapbooklayouts, maar ook voor home decor.


Als laatste voorbeeld heb ik een eenvoudig kaartje gemaakt met de set Choose Happiness. Deze set is mee over naar de nieuwe catalogus en combineert heel mooie met de nieuwe In Color kleuren.

En zo zie je dat je met 1 schets toch 3 totaal verschillende kaartjes kunt maken.

Doen jullie deze week ook mee?
Je kunt je schets uploaden op het Sketch and Stamp blog van Stamping and Blogging.
Heather heeft een filmpje gemaakt over hoe je jouw kaart kunt uploaden.



Het kan zijn dat door het tijdsverschil de schets nog niet geüpdate is naar die van deze week, dus mocht het niet lukken, neem dan later nog even een kijkje of het wel lukt.

Wil je eerst nog even wat meer inspiratie opsnuiven? Ga dan gezellig nog even bij de andere leden van het Design Team langs! 

Caroline van der Straaten,  Netherlands 

Zoals je hebt gemerkt heb ik het erg enthousiast over deze schets. Ga jij er nu ook mee aan de slag?
Heel veel plezier met het maken van deze schets!



Tot Stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

stampwithamyk zei

I love your cards Caro! Great use of the sketch. Fantastic colors and designs! :)

Patrice zei

Oh Caro you ooze talent, so many cool and different cards using the same sketch, love them all.

Shelagh Freemantle zei

These are all so beautiful...love the gorgeous grunge for the background touch.!! Hugs from Shelagh.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: