"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - I am a TGIF Fave!

Pagina's

12 mei 2015

Stampin' Up! - I am a TGIF Fave!


Weet je nog dat ik vorige week mee deed aan de allereerste TGIF challenge?
Wat denk je? Heb ik nog gewonnen ook! Wat een verrassing zeg!! Die had ik even totaal niet zien aankomen. Ik had gewoon meegedaan voor de fun, omdat ik de kleurencombi zo apart vond. En daarna was ik eigenlijk alweer vergeten, dat er ook nog een winnaar gekozen zou worden. Des te leuker was de verrassing!

Made by Caro 2015

Dit was het winnende project. Een pocketkaart.

Deze pocket kaart gaan we donderdag 21 mei a.s. maken tijdens Caro's Kaartjes avond.
Deze avond wordt gehouden bij mij thuis in Wateringen.
Tijd: van 20.00 - 22.00 uur
Kosten zijn €5,00

Er is nog 1 plaatsje vrij, dus heb je zin in een gezellig avondje creatief bezig zijn? Schuif dan gezellig aan! Je kunt je opgeven via carooskaartjes@hotmail.nl
Wanneer je aanschuift, krijg je meteen de nieuwe catalogus mee naar huis! Whahooo!

Wil je niet langer wachten en zelf zo'n pocket kaart uitproberen? Wacht dan even op mijn blogpost van Stamping and Blogging morgen rond de klok van 13.00 uur, daarin geef ik je een kleine uitleg!!
En in deze blogpost heb ik ook een leuk nieuwtje over de schetsen van Stamping and Blogging!

TGIF challenges heeft deze week ook een leuke schets voor je in de aanbieding! Je kunt nog mee doen tot en met donderdagochtend 7.00 uur.  Hopelijk ga ik het ook nog redden voor die tijd....
Nu ben ik de allereerste TGIF fave, word jij de 2e? Dat zou gaaf zijn!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: