"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Wekelijkse Aanbiedingen!

Pagina's

18 maart 2015

Stampin' Up! Wekelijkse Aanbiedingen!


Goedemorgen op deze mistige morgen!

Hoewel je nu even niet zou zeggen dat het lente is, heeft Stampin' Up! deze week wat leuke weekaanbiedingen voor je in lente kleuren.
Deze week een aantal SUper gave embossingmallen en lekker veel lint.
Zo kun je lekker aan de slag met al je leuke lente- en/of paascreaties!

Heb je interesse om 1 van deze producten aan te schaffen? Stuur me dan even een mailtje.
De wekelijkse aanbiedingen van deze week zijn te bestellen tot en met dinsdag 24 maart a.s.

Van de week liet ik al een kaartje zien, dat ik met de Modern Mosaic Textured Impressions Embossing Folder heb gemaakt. Ik laat hem je vandaag graag nog eens zien, ter illustratie wat je naast alleen embossen nog meer met je embossingfolder kunt doen.



Beinkt je embossingfolder eens, spray er daarna wat water op en leg je papier ertussen. Zo heb je een mooi aquareleffect te pakken! Het zal er iedere keer weer anders uitzien, maar dat maakt het juist zo kunstig! 

De kleine hartjes aan de binnenkant komen uit de SALE-A-Bration stempelset Best Day Ever.
Ik vind dat stempeltje zooooo schattig!
Inmiddels weten jullie vast al wel dat je deze stempelset als cadeautje uit mag kiezen bij een bestelling van €60 of meer toch?! 

Vanmiddag is er weer een nieuwe schets van Stamping and Blogging te zien op mijn blog.
Op het kaartje dat ik met deze schets heb gemaakt, heb ik ook dit schattige hartje gebruikt.
Dit kaartje is echter totaal anders qua stijl.
Komen jullie straks een kijkje nemen?
Om een uurtje of 14.00 is het weer Stampin' Up! tijd voor Stamping and Blogging op mijn blog!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: