"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Just for you - CASE week dag 2

Pagina's

17 maart 2015

Stampin' Up! Just for you - CASE week dag 2


www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl



Goedemorgen deze morgen!
Vandaag is het tijd het 2e kaartje van deze CASE week.

Gisteren vertelde ik al dat case COPY AND SHARE EVERYTHING betekent.
Voor de kaart van vandaag heb ik een voorbeeld gekopieerd, dat ik heb gezien tijdens het Leadership evenement in Orlando. Daar werd dit kaartje gepresenteerd.


www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl
Deze foto heb ik even 'geleend' van Rachel Tessman *dank je wel Rachel!*


De achtergrond is gemaakt met een van de papiertjes uit het Stacked with Love designer series paperstack blokje. 
Normaal is dit een zwart-wit papiertje, maar ik heb de achtergrond gekleurd met de helaas niet meer verkrijgbare Blendabilities. Je kunt natuurlijk ook de tussenliggende streepjes kleuren met je Stampin'  Markers of gewoon inkt gebruiken met een waterpen. Bij het laatste moet je alleen een beetje uitkijken dat je niet teveel water gebruikt, want dit is geen aquarelpapier.

Natuurlijk heb ik er ook een beetje van Caro ingelegd en dat zijn deze keer de hartjes in de achtergrond. Deze heb ik gestempeld met Bermuda Bay inkt. Dit schattige stempeltje komt uit de stempelset BEST DAY EVER. Dit is 1 van de stempelsets die je tot eind van deze maand nog GRATIS kunt uitzoeken bij een bestelling van €60,00 of meer. 


Op 27 maart a.s. ga ik weer bestellen, dus wil je mee bestellen met de verzamelbestelling of zelf een bestelling plaatsen dan kan dat!
Zorg dat je je bestelling voor 26 maart naar carooskaartjes@hotmail.nl heb ingestuurd als je met de verzamelbestelling mee wilt doen.
Dit is de allerlaatste verzamelbestelling tijdens SALE-A-Bration! Dus sla nog even je slag!



www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl



Om SALE-A-Bration met een knaller af te sluiten, heb ik besloten om onder de bestellers die voor minimaal €60,00 een bestelling plaatsen de stempelset Amazing Birthday te verloten.
Je hebt dan niet alleen een GRATIS Sale-A-Bration item te pakken, maar ook nog eens kans op deze gave stempelset t.w.v. €24,95!
Stuur voor 26 maart a.s. je bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl, zodat je mee kunt dingen naar deze leuk prijs.



www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl



Misschien heeft dit kaartje iets bekends? ......dat klopt!
Het bovenste gedeelte heb je namelijk met een iets andere stempel uit dezelfde stempelset al een keer eerder op 1 van mijn creaties voorbij zien komen.


www.carooskaartjes.blogspot.com, carooskaartjes@hotmail.nl


Weet je het weer? Ook voor dit doosje had ik dus inspiratie gekregen van een kaartje dat gepresenteerd werd tijdens Leadership. 
Zo zie je dat je met 1 idee toch een heleboel leuks kunt maken!
En je kunt wel zien wat mijn favoriete kleuren zijn he?!

Al moet ik zeggen dat het roze van het originele voorbeeld ook erg leuk is.



Deze Stampin' Up! producten heb ik voor deze creatie gebruikt.




Built for Free Using: My Stampin Blog




Wil jij ook eens vrijblijvend kennismaken met Stampin' Up! ?

Kom dan op  maandag 30 maart a.s.  bij mij thuis naar een mini workshop, speciaal voor mensen die willen kennis maken met de mooie producten van Stampin' Up! 

Tijdens deze avond leg ik uit hoe Stampin' Up! werkt en gaan we 2 mooie kaartjes maken.
Er is gelegenheid om de producten van Stampin' Up! te bekijken, aan te raken, uit te proberen en natuurlijk om je vragen te stellen.

Mocht je na afloop van deze avond iets willen bestellen, dan is daar gelegenheid toe, maar het is niet verplicht.

De kosten bedragen €5,00 p.p.
Dit is inclusief koffie/thee, wat lekkers en de voorjaarscatalogus

De avond duurt van 20.00-22.00 uur
en wordt bij mij thuis in Wateringen gehouden.
Wateringen is met de randstadrail goed bereikbaar met tram 16 en tram 17 (eindpunt Dorpskade is bij mij in de wijk).

Er is plaats voor 6 personen, dus neem gezellig je vriendin mee en kom de diverse stijlen en mogelijkheden van Stampin' Up! ontdekken!

Je kunt je per mail opgeven; carooskaartjes@hotmail.nl, maar wacht niet te lang, want vol=vol!

Morgen is er weer een nieuwe schets van Stamping and Blogging!
En ook dan heb ik weer een hele leuke Stampin' Up! creatie geCASEd.
Kom jij ook weer gezellig langs?

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: