"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! video cadeauverpakking

Pagina's

27 februari 2015

Stampin' Up! video cadeauverpakking



Blog: www.carooskaartjes.blogspot.com Email: carooskaartjes@hotmail.nl


Blog: www.carooskaartjes.blogspot.nl Email: carooskaartjes@hotmail.nl


Blog: www.carooskaartjes.blogspot.nl Email: carooskaartjes@hotmail.nl

Pas liet ik op Facebook al zien, dat ik voor de verjaardagen van mijn moeder en mijn zus cadeautjes had ingepakt in dozen, gemaakt met het Irresistably Yours Specialty Designers Series papier uit de SALE-A-Bration folder. 

Nu heb ik een vraag gekregen van Brigitte hoe ik deze dozen heb gemaakt.
Natuurlijk laat ik dat graag aan jullie zien en daarom heb ik een video gemaakt met instructies voor de onderste van de 2 dozen (zie de foto hierboven).
Het is eigenlijk heel erg simpel en snel te maken!
En daar houden we natuurlijk van. :)
De iets kleinere doos is net zo makkelijk, alleen je past de maten een beetje aan.
Ik vertel welke maten ik heb gebruikt in de video.

Veel kijkplezier!


Heb je gezien hoe makkelijk het is? 
Hopelijk gaan nu meer mensen hun cadeautjes in mooie dozen inpakken.
Dat is veel leuker geven en de ontvanger zal verrast zijn!
Bovendien zijn ze ook nog mooi te recyclen.

Veel plezier met namaken van deze leuke Stampin' Up! cadeau dozen!

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Susie Wusie zei

Leuk!!!! Weer een nieuw filmpje van Caro!!!!! Eerst even mijn blogrondje afmaken, dan nog even de afwas doen. En daarna kruip ik heerlijk op de bank met een kop thee en ga ik lekker je filmpje zitten bewonderen! Jou filmpjes zijn altijd zo leuk, duidelijk, en echt Caro! Dus kortom....helemaal leuk!
Goed begin van het weekend!

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: