"/""" Caro's Kaartjes: Stampin Up! Stacked with Love mini album

Pagina's

26 februari 2015

Stampin Up! Stacked with Love mini album




De afgelopen week ben ik druk bezig geweest om dit leuke Stacked with Love mini album in elkaar te zetten.
Ik was helemaal vergeten hoe leuk het is om te scrappen en was helemaal in mijn nopjes zo terug bij mijn oude liefde. 
Ongeveer 13 jaar geleden ben ik begonnen met scrappen en ontdekte een paar jaar later via mijn buurvrouw het stempelen. En nu kan ik dit weer heerlijk met elkaar combineren.
Helemaal te leuk!



Van de week liet ik jullie via Facebook al een foto zien van mijn work in progress.
Helaas moest ik het proces even onderbreken vanwege andere dringende activiteiten, maar ik wilde dit album wel heel graag afmaken. Het is namelijk echt erg leuk! 

Ben jij enthousiast geworden? En zou je het album zelf ook graag eens maken?
Kom dan gezellig naar de workshop! 



STACKED WITH LOVE MINI ALBUM WORKSHOP

Zaterdag 28 maart a.s. van 11.00 - 16.00 uur
Bij mij thuis in Wateringen (met randstadrail bereikbaar met tram 16 en 17)

Kosten: €27,50
Dit is inclusief kaartkarton, stacked with love papierblokje & alle papieren benodigdheden,
inclusief lunch.

Je mag voor de overige benodigde materialen gebruik maken van mijn spullen.

Opgeven kan tot uiterlijk zaterdag 14 maart a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl
Er is beperkt plaats, dus reserveer je plaatsje op tijd!



Tot Stempels!

Photobucket


3 opmerkingen:

Miranda V zei

Dat ziet er super leuk uit!

Susie Wusie zei

Ziet er weer erg leuk uit Caro!!!!

Groetjes Suus

Cornelie zei

Mooi! Ziet er onwijs mooi uit!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: