"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! verjaardagskalender workshop *video*

Pagina's

6 januari 2015

Stampin' Up! verjaardagskalender workshop *video*

Vandaag is ook de laatste dag dat je je op kunt geven voor de kalenderworkshop op 16 januari a.s.
Met deze prachtige zelfgemaakte kalender vergeet je vast nooit meer een verjaardag!


Kom gezellig op vrijdag 16 januari a.s. de verjaardagskalender maken!

Van 20.00 - 22.00/22.30 uur gaan we samen aan de slag met de 
Perpetual Birthday Calendar Project Kit uit de nieuwe 
Lente/Zomer catalogus (pg. 17).
Iedereen krijg een eigen kit om mee te werken.
De bijbehorende stempelset kun je van mij gebruiken.

Kosten: €25,00 
Dit is inclusief kit, koffie/thee, lekkers en overig materiaal gebruik.
Deze workshop wordt gehouden in Wateringen.

Bekijk hier hoe gaaf deze kalender is om zelf te maken! 



Lijkt het je wat? Geef je dan nog snel op via: carooskaartjes@hotmail.nl
Dit in verband met het bestellen van de kits.



Natuurlijk kun je ook zelf aan de slag met deze kit! 
Ben je geïnteresseerd in de aanschaf hiervan?
Ook dan kun je me mailen! carooskaartjes@hotmail.nl

(standaardverzendkosten zijn €5,95. Woon je in de buurt van Wateringen, dan kun je evt. besparen op je verzendkosten door mee te liften met de verzamelbestelling van 10 januari a.s. en je bestelling bij mij op te halen).

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Susie Wusie zei

Lijkt me erg leuk, maar helaas gaat het me die avond niet lukken! Ziet er wel heel leuk uit die kalender!

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: