"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! SALE-A-Bration is hier!!

Pagina's

6 januari 2015

Stampin' Up! SALE-A-Bration is hier!!


EINDELIJK is het dan zover......het is:


De SALE-A-Bration is begonnen!!
En nu mag ik ook het linkje naar de ONLINE versie van de folder met jullie delen.
Klik op het onderstaande plaatje en wordt meteen doorgeschakeld.


Tijdens SALE-A-Bration zijn er 3 fantastische manieren om aan GRATIS producten te komen.

  • SHOP - bij iedere €60 aan bestelling mag je 1 gratis product uit de SALE-A-Bration folder uitzoeken. Besteed jij €120, dan mag je 2 producten uitzoeken enz., enz.

  • WEES GASTVROUW - tijdens SALE-A-Bration kun jij als gastvrouw extra hostess euro's verdienen om uit te geven aan GRATIS Stampin' Up! producten. Je krijgt €27 extra hostess euro's bij iedere party van €275 of meer. Dus zijn de hostesscredits normaal €40, dan zijn ze nu €67,00. Dat is toch weer extra stempelset GRATIS!

  • JOIN THE CLUB - wanneer jij tijdens SALE-A-Bration ook besluit om demonstratrice te worden, dan mag je voor €175 uitzoeken voor je starterskit en je betaalt hiervoor €129 + je krijgt een extra GRATIS product. Hiervoor heb je 2 opties om uit te kiezen, nl. Je mag of 1 van de kits kiezen die op pag. 22 in de SALE-A-Bration folder staan afgebeeld OF je mag 2 SALE-A-Bration producten uitzoeken.

Naast de SALE-A-Bration folder komt ook de gloednieuwe Lente/Zomer catalogus uit vandaag!
En ik zou zeggen, klik snel op het onderstaande plaatje en ga kijken, want hij staat vol met SUper leuke producten!




Op 10 januari a.s. hou ik de eerste SALE-A-Bration verzamelbestelling!
Wil je mee bestellen dan kun je je bestelling doormailen naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Kun je echter niet wachten of wil je liever zelf bestellen dan mag je me natuurlijk altijd een mailtje sturen of lekker gaan shoppen in mijn webwinkeltje
Voor de laatste optie heb je echter wel een credit card nodig.



Tot slot wil ik jullie nog een leuke creatie met producten uit de nieuwe Lente/Zomer catalogus laten zien.
Dit traktatiezakje heb ik nagemaakt naar een voorbeeld uit een speciaal tijdschrift dat wij als demonstratrices eens per 2 maanden ontvangen.
Het is gemaakt met de nieuwe Mini Treat Bag thinlits stans.
Wanneer je deze mal aanschaft krijg je niet alleen het zakje, maar ook nog een heleboel andere gave mallen, zoals deze banner en het woord enjoy. Gaaf he?!

Het zakje is gemaakt met de Stacked with Love designer series paper stack.
Een blokje met SUper leuke papiertjes om weer lekker mee te freubelen.
Heerlijk voor al je Valentijnskaartjes en -cadeautjes, maar ook voor allelei andere gelegenheden zeer geschikt.
Ik werd er in ieder geval helemaal blij van!

Nou lieve mensen, Stampin' Up!'s SALE-A-Brations is begonnen....ik zou zeggen ENJOY!

Tot Stempels!


Photobucket

3 opmerkingen:

Mariken zei

Het ziet er prachtig uit, echt lekkerbekken is de nieuwe catalogus! Vandaag wordt ik demo, dus dat wordt leuk...

Miranda V zei

Oooh wat is de catalogus gaaaaaf! Ook zie zoveel leuks en moois!

Susie Wusie zei

Ik zeg dat wordt weer sparen!!! Wat staat er veel leuk in zeg....je wordt er gewoon een beetje hebberig van! hahaha

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: