"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Hello Sweet Friend klei ornamentje

Pagina's

13 januari 2015

Stampin' Up! Hello Sweet Friend klei ornamentje


www.carooskaartjes.blogspot.nl

Voor de gasten van mijn SALE-A-Bration feestje heb ik een keer iets anders gemaakt als gastenpresentje. 
Wie mijn facebookpagina heeft gevolgd zag dat ik van de week bezig was met klei.
Hiervan heb ik kleine ornamentjes gemaakt voor mijn gasten.
Helaas ben ik vergeten foto's te maken met mijn fototoestel, vandaar dat ik jullie vandaag wat snapshots laat zien gemaakt met mijn mini ipad. 
Mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar ik vond ze best schattig genoeg om jullie toch te laten zien.


De klei is wit, dit komt helaas niet zo goed over op de foto.
Dit heb ik besprayed met Shimmer Mist en een beetje goud mist.
Hierdoor krijgt het net een wat feestelijkere uitstraling.

www.carooskaartjes.blogspot.nl

Eerst heb ik de klei uitgerold en met een embossingfolder sterren erin gedrukt.
Daarna heb ik er met een koekjes mal een hartje uitgesneden.
Met een sateprikker een gaatje gemaakt voordat de klei droog was, want ik wilde er wel een lintje doorheen doen.
Om het geheel af te maken heb ik Hello sweet friend uit de Six Sided Sampler stempelset op whisper white papier gestempeld en hier een bannertje van gemaakt.
Tot slot heb ik nog een bloemetje geponsd met het Gold foil cardstock en dit toegevoegd met een rhinestone.

En zo heb je een leuk klein ornamentje wat je leuk kunt gebruiken als label bij een cadeautje of als hanger in je huis.

Erg leuk om zo eens wat anders te maken dan een kaartje en op een andere manier je vingers vies te maken.
En zo zie je maar weer, dat je ook klei kunt combineren met Stampin' Up! producten.
Wie had dat nou gedacht?!

Hier is nog een overzichtje met alle gebruikte Stampin' Up! producten:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Tot stempels!

Photobucket

4 opmerkingen:

San zei

Leuk!!!

Gonne zei

Ze zijn gaaf Caro, SUperleuk idee ook.

GerJanne zei

Mooi hartje en wat een goed idee om die sterren er met een embossingfolder in te drukken!
Groetjes,
GerJanne

Susie Wusie zei

Wat zijn die super gaaf geworden zeg!! Echt heel erg leuk!!

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: