"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Bloghop Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices - Lente/zomercatalogus inspiratie

Pagina's

11 januari 2015

Stampin' Up! Bloghop Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices - Lente/zomercatalogus inspiratie



Welkom op de 2e dag van de bloghop georganiseerd door de Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices! 
Deze bloghop staat helemaal in het teken van producten uit de nieuwe Stampin' Up! Lente/Zomer catalogus 2015.

Als het goed is kom je hier via het blog van Ellen.



Gisteren vierden mijn neefjes hun 10e verjaardag.
Ze wilden graag geld om zelf een wat groter cadeau te kunnen kopen.

Om dit leuk te verpakken heb ik met de Mini Treat Bag Thinlits Dies een zakje gemaakt, waar precies een notecard in past. De perfecte vervanging van een envelop!

Op Pinterest had ik een leuke kaart gezien met de stempelset Celebrate Today, welke terug te vinden is in de nieuwe Stampin' Up! Lente/Zomer catalogus op pag. 11.

Bij deze stempelset is een coƶrdinerende set framelits, de Balloon Framelits Dies.
Van deze stempelset en framelits is een bundle gemaakt.
Wanneer je deze beide producten als bundle bestelt heb je 15% korting ten opzichte van losse aanschaf.

Het is dus altijd raadzaam om even goed in de catalogus op te letten of er van het product dat je aan wilt schaffen geen bundle is.
Deze bundles staan altijd apart vermeld!


Natuurlijk was alleen een zakje wat saai, dus ik heb er een kaartje ingemaakt met een standaard notecard. Deze passen precies in dit zakje gemaakt met de  Mini Treat Bag Thinlits Dies, welke je kunt vinden onderaan  pag. 9 van de Stampin' Up! Lente/Zomer catalogus.

Het idee van dit kaartje heb ik ook van Pinterest afgepikt. 
Ik heb alleen andere kleurtjes gebruikt en het woord Happy verhoogd met dimentionals (3-d blokjes) om het een nog iets speelser effect te geven.

Zo zie je maar dat je niet altijd alles zelf hoeft te verzinnen. 
Je kunt ook gerust iets namaken en een beetje naar je eigen smaak aanpassen. 
En zeker als je even snel iets leuks wilt maken kan dat je veel tijd besparen!

Want ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik kan best lang bezig zijn met het bedenken van welk kleurtje of papiertje ik ga gebruiken en of ik dat knoopje nu hier of daar zal plakken.
En dan is het heel soms ook weleens heerlijk om gewoon niet zo te hoeven nadenken en iets na te maken (CASEN).

Helaas weet ik niet van wie de originelen waren. Maar als je op mijn Pinterest bord van de Lente/Zomer catalogus gaat kijken, dan kun je ze terug vinden in andere kleuren.
Hier kun je nog veel meer leuke voorbeelden en inspiratie vinden met producten van de Stampin' Up! Lente/Zomer catalogus.


En dit is het setje dan compleet. 
Zo handig die standaard notecards!
Je krijgt er 20 in een pakketje MET enveloppen voor €6,95 en dan zit er ook nog een rillijn in, dus je bent meteen ready to go! 
Super handig voor de snelle kaart.


En dan nog even het volgende....want jullie hebben nog een uitslag te goed van de Nieuwjaars Blogcandy!
Eigenlijk had ik 'm gisteren al bekend willen maken, maar helaas was mijn computer gecrashed.
Dankzij een lieve hulplijn was hij toch nog op tijd gemaakt om mee te kunnen doen aan de bloghop en daarom combineer ik dit maar meteen met het kenbaar maken van de winnares van de blogcandy.

En de winnares is.........

SUZAN VAN ZEIJL

op de voet gevolgd door de winnares van een kleine troostprijs, die ik extra weggeef, omdat het een close call was. 
Deze troostprijs gaat naar..........

MIRANDA VERSTEEGE

Beide winnaressen zou ik willen vragen om mij een mailtje te willen sturen voor het ophalen van hun prijs; carooskaartjes@hotmail.nl


Vandaag mag ik met mijn creatie de rij sluiten in deze bloghop van Nederlandse demonstratrices, die de producten uit de Lente/Zomer catalogus in het zonnetje zetten.
De cirkel van de bloghop van vandaag is rond wanneer je terug gaat naar het begin, en dat is het blog van Ilse.


Wil je liever genieten van nog meer inspiratie en beide bloghopdagen van de Nederlandse Demonstratrices doorhoppen? Ga dan terug naar het begin van dag 1, en dat is het blog van Erna.


Ilse

Ellen


Tot Stempels!

Photobucket

37 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Goeiemorgen!! Jeeeeh wat leuk dat ik de blogcandy heb gewonnen! Echt super gaaf!!!
Ga je zo een mail sturen!

Groetjes Suus

Unknown zei

Wat een waanzinnig leuk kaartje. Prachtige kleuren. Ben bang dat ik de zakjes Dies toch echt wil HEBBEN. Ik was benieuwd naar het origineel waar je naar verwees maar kon het niet terug vinden op je Pintererst.

Agreable.stampin.fun zei

Weer SUper leuk allebei...echt iets voor een knul

Miranda V zei

Het verzinnen van de opzet en de kleuren en materialen kosten bij mij ook het meeste werk, hulde aan Pinterest dan inderdaad dat je even terug kunt vallen op eerdere inspirerende ideeƫn van anderen! Je kaart en 'envelop' er bij zijn leuk en lekker feestelijk. De bolle ballonnen zijn leuk! En wat gaaf dat je een troostprijs beschikbaar stelt en ik dus alsnog wat heb gewonnen! Te leuk! Ik ga je mailen! Fijne dag vandaag.

Krista zei

Leukie Caro !!

Mariken zei

Wat zijn ze gaaf he, de ballonnen...Je kaartje en bijpassende zakje zijn super, mooi van kleur.
Gezellige dag!

Nelleke zei

Gezellig setje heb je gemaakt! Leuk. Groetjes, Nelleke

Dominique zei

Leuk die treatbag en stoere kleurencombi voor een jongen!

SoStampFul zei

Zo leuk deze ballonnen set, zo mooi uitgewerkt

Unknown zei

Ontzettend mooie, gave combinatie

Deborah zei

Wat een SUper gave creaties weer !! Mooie kleuren combi... !!

Christa zei

Erg leuk!

Yvonne zei

Mooie set, hoor met elkaar!

Liesbeth zei

Wowie wat leuk zeg!! Nog een leuke manier om de zakjes te maken en te pimpen, mooie kleuren gebruikt!!

Jolanda zei

Gave kaart en een heel leuk zakje!

Annelies zei

Leuk hoor dat zakje met die kaart. Ik vind die set met ballonnen eindeloos :)

Anne-Marie zei

Hoi Caro, superleuk project! Bedankt voor de tip van de notecards.

Erna Logtenberg zei

wat een leuke vrolijke kleurtjes! gaaf setje! xx

Hetty zei

Die zakjes zijn echt gaaf, die stans moet ik nog hebben en die ballon kaartjes zijn zo vrolijk...tijd tekort,help!!!

Janneke zei

Wat een gave set Caro ;o)

Anoniem zei

Fijne kleurcombi, cool.

Groetjes Bianca

AngƩlique zei

En ja hoor... ook dit is weer ernstig leuk :)

Groetjes,
AngƩlique

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

SU-per leuke kaartjes! Het is zo'n leuke set, die ballonnen!
Groetjes, Yvonne

Caroline zei

ik denk dat die ballonnen ook bij mij favoriet zullen worden, en die zakjes heb ik nog niet, maar zitten nu in mijn bestelling. Bedankt ook voor je mooie woorden op mijn creaties. Schitterende creaties. Groetjes Caroline

Rosalien Zwackhalen zei

Gaaf Caroline, ik kom helemaal in de feest stemming. :) Ook een leuke set die ballonnen. :)

Unknown zei

Heel leuk geworden.

Caatje zei

Heel mooi

Annemarieke zei

oooh ook al zo mooi!!! mooie kleurencombi!

Nathalia zei

Erg leuk

Anoniem zei

Wat een superleuk cadeautje om te geven! Groetjes Sylvia

Klaartje zei

Leuk! Deze set is bij mij ook al favoriet!

GerJanne zei

Wat een leuk zakje en een leuke kaart. Prachtige kleuren zijn het!
Winnaressen: van harte!!
GerJanne

Pytsje Sjoukje zei

Wat een plaatjes weer Caro!

diana68 zei

Nou wat een leuk zakje *lol*....maar echt een super leuk variant is dit!! vind die ballon echt te leuk...

groetjes Diana x

Inge Groot zei

Wat een geweldige set Caro, prachtige kleurtjes ook zo bij elkaar!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een leuke kleurencombinatie! Stoer zo!

Ellen Hamhuis zei

Die ballonnen zijn toch wel erg leuk!
Mooi kadootje zo voor stoere jongens.
groetjes Ellen

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: