"/""" Caro's Kaartjes

Pagina's

4 oktober 2014


Vandaag is het naast dierendag ook World Cardmaking Day!

Deze dag vier ik vanavond met een aantal gezellige dames tijdens mijn World Cardmaking Day Special. 
Tijdens deze avond gaan wij 3 speciale verjaardagskaarten maken met het Envelope Punch Board.
Ik ben op het moment helemaal into dit kaartmodelletje.
Je kunt er zo leuk mee variëren en je kaart heeft opeens een hele andere uitstraling. Voor mij is dat 1 van de leukste dingen van het stempelen, dat je met 1 stempel toch totaal verschillende stijlen kunt maken.



De eerste kaart is gemaakt met het elegante Brushed Gold kaartkarton, de super schattige Petite Petals stempels met bijpassende pons en het prachtige Typeset design papier.


Voor de tweede kaart gaan we aan de slag met de Blended Bloom en Blendabilities.
Kun je geloven dat de bloemen op deze kaart de eerste bloemen zijn die ik ooit met Blendabilities heb gekleurd?! Echt, ze zijn zoooo leuk! Ik had het niet verwacht, maar ik ben helemaal enthousiast.
En wist je dat je met de Blendabilities ook je knoopjes een andere kleur kunt geven? En je Rhinestones en Pareltjes? 
Zo heb je dan altijd weer precies de bijpassende kleur. Helemaal leuk!
De achtergrond voor deze kaart is gemaakt met de Dictionary achtergrond stempel. Ik ben echt gek op achtergrond stempels, want daarmee heb je zo snel resultaat.


En dan sluiten we de avond af met deze romantische, beetje vintage achtige kaart.
Je zou het misschien niet zeggen, omdat ik vaak met kleur werk, maar ik ben echt dol op de neutrale kleuren. 
Voor deze kaart heb ik Baked Brown Sugar, Soft Suede en Early Espresso gebruikt.
Daarnaast wilde ik graag een kaart maken met de Four Feathers met bijpassende framelits, die ik net binnen had gekregen. Zijn ze niet enig?!
Ook hier heb ik weer het prachtige Brushed Gold kaartkarton gebruikt, wat naar mijn idee erg mooi combineert met de bruintinten. 


En hier nog even een fotootje van de binnenkant van deze kaart.

Kortom, we hebben een vol programma vanavond, maar we hebben dan ook lekker de tijd tot middernacht. 
We gaan er een SUper feestje van maken!

Lijkt je het leuk om deze kaarten ook eens te maken als workshop?
Boek dan een privé workshop bij jou thuis! 
Nodig een aantal creatieve vriendinnen uit en dan gaan we er samen ook zo'n SUper feestje van maken.
Wil je meer weten of een datum prikken mail dan naar: carooskaartjes@hotmail.nl

Rest mij jullie nog een SUper gezellige World Cardmaking Day te wensen!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: