"/""" Caro's Kaartjes: Speciaal bestelrondje - mis het niet!

Pagina's

4 oktober 2014

Speciaal bestelrondje - mis het niet!

Dit weekend is er een speciale verzamelbestelronde!

Ik heb nl. een aantal dingen te vieren:
1. het nieuwe Stampin' Up! jaar is begonnen
2. ik was pas jarig
3. Op 8 oktober a.s. ben ik precies 2 jaar demonstratrice bij Stampin' Up!

Reden voor een feestje! En daarom verloot ik onder de bestellers de super gave set Sea Street op hout onder iedereen die mee doet aan de verzamelbestelling. Voor iedere €10 krijg je een lootje. Deze worden in de hoge hoed gedaan en onze Gio zal hieruit het winnende lootje trekken.


Verder krijgt iedereen die mee bestelt sowieso een leuke verrassing, omdat ik iets te vieren heb.

WEEKLY DEALS!

Misschien zit er nog iet voor je bij de Weekly Deals of misschien wil je profiteren van de STAMP, STOCK & SAVE (Stempel, verzamel & bespaar) actie of misschien wil je een GRATIS stempelset winnen??

Geef dan je bestelling voor zaterdagavond 4 oktober 2014 aan mij door via carooskaartjes@hotmail.nl 
Verzendkosten zijn voor eigen rekening, verzending op eigen risico. 
Woon je in de buurt kun je je bestelling uiteraard bij mij thuis in Wateringen ophalen.
En wie weet ben jij de winnaar van de SUper leuke stempelset Sea Street (op hout!)
  
Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: