"/""" Caro's Kaartjes: You Make Me Happy Workshop a.s. vrijdag!!

Pagina's

19 mei 2014

You Make Me Happy Workshop a.s. vrijdag!!

Hallo Stampers!



Vandaag laat ik jullie 2 sneakpeaks zien van een workshop die ik voor a.s. vrijdag heb gepland voor jullie! Er zijn nog plaatsjes vrij.

Heb jij vrijdagavond 23 mei niets te doen?
Lijkt het je leuk om met het envelope punch board een doosje met 2 kaartjes te maken?
En wil jij aquareltechnieken uit te proberen? 

Geef je dan NU op voor de YOU MAKE ME HAPPY workshop
Kosten €7,50 
(bestel je tijdens de workshop voor €30 of meer aan Stampin' Up! producten, dan kun je de workshop gratis volgen!) 
Plaats: Wateringen
Tijd: 20.00-22.30 uur

Lijkt het je wat? Bel je vriendin op en kom gezellig samen naar deze creatieve avond.

Er zijn 5 plaatsen beschikbaar en VOL = VOL! Dus geef je snel op!!

Opgeven kan vanaf nu via:

Ervaring voor deze workshop is niet persé noodzakelijk!
Dit is een leuke workshop voor zowel beginnende kaartenmakers als gevorderde stempelvriendinnen! 

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Marjan zei

Ik had graag meegedaan, maar kan helaas nooit op vrijdag.
Als er een keer een andere avond gepland wordt met het envelope punch board, ben ik er graag bij.
Groetjes, Marjan

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: