"/""" Caro's Kaartjes: Starburst Saying sneakpeak

Pagina's

28 april 2014

Starburst Saying sneakpeak


Zeer binnenkort mag ik met Stampin' Up! op vakantie. 
Ik kan het eigenlijk nog steeds nauwelijks geloven! 
Ik ben zo dankbaar dat ik dit allemaal mag meemaken.
Daarom ben ik op dit moment heel druk bezig om wat swapjes (ruilkaartjes) te maken voor deze reis. 
Het is de bedoeling dat ik 27 creaties meeneem en dan krijg ik straks 26 creaties van andere demonstratrices weer terug. 
Van de ene die over is maken ze een speciaal SWAP overzichtsbord, zodat iedereen alle swaps kan bewonderen. 
Ik ben zeer benieuwd naar wat alle andere demonstratrices die mee mogen gemaakt hebben.
Ik heb inmiddels mijn prototype klaar en ben druk bezig om de overige 26 kaartjes in elkaar te zetten. 
oor dit project maak ik gebruik van de Nederlandse kleuren. 
Dat leek me wel een leuke touch. 
Dat was een feitje dat ik al heel lang in mijn hoofd had en ik wilde ook persé iets met de set Starburst Sayings maken, omdat die set tot nu toe werkloos in mijn kast stond en dat verdient hij niet, want het is een SU-per gave set!

Hierboven zien jullie een sneakpeakje van mijn swapje. 
Helaas kan ik jullie nog niet het hele project laten zien, maar dat komt snel...
Wil jij deze SU-per pull Caro Card (het is een slidercard) ook komen maken?
Dat kan!
En wel op zondag 25 mei a.s. van 14.00 - 16.30 uur in Wateringen (bereikbaar met de tram)
De kosten voor deze STARBURST SAYINGS SU-PER CARO PULL CARD workshop zijn:
- alleen voor de workshop:  €10,00
- de workshop inclusief STARBURTS SAYINGS set + bijbehorende framelits t.w.v. € 46,50: €50,00 

Wil jij de workshop helemaal gratis mee doen? Ook dat kan!
Heb jij de workshop incl. starburst sayingsset besteld en bestel je tijdens de workshop nog voor een bepaald minimum bedrag, dan is de workshop helemaal GRATIS!
Volg je alleen de workshop en wil je tijdens de workshop ook meebestellen, dan krijg je een korting van €5,00 op je workshop!

Ben je al klant en breng je een nieuwe klant mee naar de workshop? Dan is jouw workshop ook geheel GRATIS!

Opgeven kan vanaf nu via: carooskaartjes@hotmail.nl

Zorg dat je deze TE GEKKE workshop niet mist!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: