"/""" Caro's Kaartjes: Happy New Year!

Pagina's

1 januari 2014

Happy New Year!




Lieve bloglezers,

*** Dear blog readers,

Graag wil ik jullie bedanken voor jullie bezoekjes aan mijn blog, jullie steun en leuke reacties!
Dit betekent heel veel voor mij.

*** Thank you so much for all your visits to my blog, your support and nice comments!
This means a great deal to me.

Het voordeel van het zijn van demonstratrice is dat je eerder mag spelen met alle leuke nieuwe producten die eraan komen. Deze leuke bannertjes zijn 1 van de vele super leuke nieuwe producten die Stampin' Up! binnenkort gaat introduceren.
Hiermee heb ik een clean & simple Gelukkig Nieuwjaarskaartje gemaakt, welke je ook heel makkelijk kunt transformeren naar een verjaardagskaart, door gewoon een ander tekstje uit de set Sentimenten te gebruiken.

*** The privalege of being a Stampin' Up ! demonstrator is you can play with new products sooner than they are available for others. These cute banners are 1 of the many nice new products Stampin' Up! is going to introduce.
I made a clean and simple Happy New Year card, which can be transformed to a birthdaycard very easily, by using a different stamp from the set Teeny tiny Sentiments (I used the Dutch version here).

Ik wens al mijn bloglezers een SU-per gelukkig, gezond, creatief en gezellig 2014 toe!

*** I wish all my blog readers a SU-perb, healthy, creative and happy 2014!

Tot Stempels!

*** Till Stampin'!

Photobucket

6 opmerkingen:

Miranda V zei

Ook voor jou de beste wensen voor 2014! Ik ben dol op vlaggetjes en sterren, dus deze kaartjes bevallen mij wel. Leuk!

Wendy ten Hove zei

Erg leuk gemaakt! Heel stijlvolle kaart zo ook! Voor jou ook een geweldig 2014 gewenst!
Creatieve groetjes,
Wendy

Susie Wusie zei

Wat een super leuke kaart!!! Ik krijg gelijk weer zin om te gaan knutselen! Heerlijk kaartjes maken!

Groetjes Suus

martina's kaartjes zei

een leuk kaartje ! mooie kleurtje,s mooi resultaat
een heel erg fijn, gezond, creatief 2014 !
veel liefs,
Martina
x

Maartje zei

Je hebt er een gave kaart mee gemaakt!! Jij ook een heel mooi en crea 2014!!

Holly Saveur zei

Ook een heel fijn en creatief jaar toegewenst!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: