"/""" Caro's Kaartjes: Starry Thank you + hot news!

Pagina's

2 oktober 2013

Starry Thank you + hot news!


Vorige week zondag was ik lekker bezig met bedankkaartjes met de set Simply Stars.
Ik heb deze set gecombineerd met de set OH, Hello!
Dit is ook zo'n veelzijdige set die je eindeloos kunt combineren en daar hou ik van!
De sterren heb ik gestempeld en daarna gewoon met het papersnips schaartje van Stampin' Up! uitgeknipt.
Dit is echt een aanrader wat mij betreft! Het schaartje ligt heel fijn in de hand, is licht, knipt haarscherp en heeft een mooi puntje aan het eind, waarmee je echt strak hoekjes kunt knippen.
Ik zou dit schaartje niet meer kunnen missen!
Verder heb ik mijn prikmallen weer eens van stal gehaald en heb ik heerlijk zitten prikken.
Zo'n fijn rustgevend werkje!
Het zijn op het eerste gezicht vrij eenvoudige kaartjes geworden, maar er zit toch meer werk in dan je denkt.
Ik hoop dat de ontvangers dit kaartje konden waarderen.


***

FLOWERSHOP GIFTBOX CLASS
bij buurthuis Joop te Wateringen
(bereikbaar met de tram vanuit Delft, Rijswijk, Den Haag)


Tijdens deze class gaan we een doos maken met 6 kaartjes inclusief bijpassende envelopjes.
Deze class begint om 20.00 uur en duurt tot 22.30/23.00 uur
Wil je meteen met je eigen Flowershop set aan de gang, bestel deze dan meteen mee wanneer je voor de class reserveert! Ik zal er dan voor zorgen dat de set aanwezig is op 18 oktober.
Op deze manier maak je een leuk project wat je thuis meteen na kunt maken!

Kosten van diverse opties: 
FLOWERSHOP GIFTBOX class €17,50
FLOWERSHOP GIFTBOX class + Flowershop stempelset (clear): €37,95
FLOWERSHOP GIFTBOX class + Flowershop stempelset (wood): €43,95
FLOWERSHOP GIFTBOX class + Flowershop bundle (clear): €50,75
FLOWERSHOP GIFTBOX class + Flowershop bundle (wood): €55,95
(let op: wanneer je een combinatie van een class met stempel kiest heb je dus een extra voordeel van €2,50!)

Plaats je tijdens de class een bestelling van minimaal €25,00 krijg je een korting op de class van €10,00. Hiermee komt de class op slechts €7,50!

De class dient vooraf te worden betaald.
Opgeven kan vanaf nu via: carooskaartjes@hotmail.nl o.v.v. FLOWERSHOP GIFTBOX

De inschrijving voor de FLOWERSHOP GIFTBOX class sluit op: 4 oktober a.s.
Je gaat naar huis met een leuk project wat ook leuk is om cadeau te geven en nieuwe inspiratie!
Zorg dat je dit niet mist en reserveer nu alvast een plaatsje door {hier} te klikken.



Stampin' Up! bestaat 25 jaar en dat betekent FEEST!
Deze maand geeft Stampin' Up! €25 euro extra hostesscredits weg bij iedere party met een totale eindscore van €350. Dat betekent, dat je als gastvouw, in dat geval, voor €80 euro aan GRATIS Stampin' Up! producten mag uitzoeken! Hoe cool is dat?!



En dat is nog niet alles! Vanwege het 25 jarig bestaan heeft Stampin' Up! nog een leuke actie! Want je kunt je nu aansluiten bij Stampin' Up! voor slechts €25,00! Dus twijfel niet langer en wordt lid van mijn super gezellige Pinkies team! Wil je meer weten, mail me dan gerust! Ik help je graag verder. 
Mijn mailadres is: carooskaartjes@hotmail.nl 
Deze actie is slechts geldig van 7 - 21 oktober a.s., dus sla je slag!
Weet je het al zeker? Klik dan {hier} op 7 oktober! of meld je aan via de banner in de linker zijbalk.

***

A.s. weekend is er ook weer de mogelijkheid om mee te doen met de verzamelbestelling. Mocht je hiervoor interesse hebben, mail dan je bestelling door naar: carooskaartjes@hotmail.nl o.v.v. verzamelbestelling.


Tot Stempels!

Photobucket

4 opmerkingen:

Nadine zei

Busy girl! Die workshop ziet er super leuk uit Caro, doe je goed met al je verschillende opties. Ook je sterrenkaart is leuk. Tot zondag!!!

redscrap zei

wat een enorme leuke stempelset, jammer dat je voor mij te ver weg woont, anders deed ik zeker mee aan je workshop, en ja wie wil er nu niet zo'n leuke set met kaarten krijgen,/maken

Judith zei

Gaan we zondag ook zo gezellige dingen maken? Ik heb er al zin in!

Je kaartje met de sterren vind ik super leuk! En het set, dat je maakt tijdens de workshops ziet er ook mooi uit!

tot gauw (:

Anoniem zei

Very beautiful :)

I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: