"/""" Caro's Kaartjes: Happy 40th birthday!

Pagina's

15 augustus 2013

Happy 40th birthday!


Tijdens mijn  vakantie werd een vriendinnetje van mij 40!
Zo'n speciale leeftijd verdient ook een speciaal kaartje.

Nu was ik voor de vakantie nogal ernstig druk met van alles en eigenlijk niks, dus was ik -as usual- weer veeeel te laat met deze kaart. *Shame on me!*
Ik heb er echt patent op om ze te laat te sturen en soms heb ik ze gemaakt en stuur ik ze helemaal niet (he Heidi Crans?! -oooh echt te erg...ben zo'n drama! Ik weet het...).
Maar goed, als het allemaal van een kaartje af moet hangen dat je vriendinnen bent is het wel een beetje sneu of zie ik dat verkeerd? 
Het komt allemaal uit een goed hart en de intentie is goed.

Enfin, na de vakantie meteen aan de bak om toch nog een mooie kaart voor mijn vriendin te maken.
Gelukkig vond ze 'm ook mooi. Dat wist ik wel, want ze weet mijn creaties altijd zeer te waarderen.
Dat is wel een fijne gedachte als je iemand een kaart stuurt.
Zien jullie dat ik mijn Stamp-A-majic mis?? De 40 is niet helemaal netjes recht, maar ik vond het zo ook wel wat hebben. Het was weer tijd voor het betere mik werk en deze keer was het niet echt beter...hahaha
Maar ik vond het eigenlijk nog wel feestelijk staan ook. Niet echt storend.

Voor deze gelegenheid vond ik de set Memorable Moments echt ideaal.
Deze had ik nog niet gebruikt, dus een mooi moment voor een eerste keer.
Daarbij heb ik de Dictionary achtergrondstempel weer gecombineerd.
Die stempel vind ik echt een vondst. Wat een super handige ding is dat!!
Die combineert werkelijk met zo'n beetje alles...
Op deze kaart heb ik 'm een beetje transparant gebruikt door eerst 2 keer met baked brown sugar (bruine inkt) op een kladje te stempelen en dan voor het echt. Deze techniek heet off stamping. Dit geeft net even een andere touch.
Ben ook echt helemaal dol op de nieuwe in color kleuren, vandaar dat ik hier weer naar de strawberry slush heb gegrepen. 
Een lekker fris en feestelijk kaartje toch?!

Tot Stempels!


Photobucket

8 opmerkingen:

Cornelie zei

Lekker bezig, mooi kaartje geworden, ja, ook met het iets mindere mikwerk deze keer ;-) stoort me niet hoor!

Miranda V zei

Mooi! Ook hier weer geweldig gebruik van de dictionairy stempel. En ach... beetje scheef is soms niet erg. Op deze kaart is het inderdaad niet storend. Fijne kleurencombinatie!

Ankie vd Polder zei

Wat een schatje Caro. Groetjes, Ankie

Anne-Marie zei

Inderdaad een dotje! Hoe meer kaarten ik maak, hoe meer ik er zelf vergeet te sturen, dus het klinkt erg herkenbaar ;)

Holly Saveur zei

leuk kaartje en kleuren combinatie...

Chantal de Kaste zei

Wat een lief kaartje, en die 40 vind ik best aardig gestempeld uit de losse hand hoor. Maar ik kan ook niet zonder mijn stamp-a-ma-jig.

Gonne zei

Hij is zoals gebruikelijk bij jou weer prachtig. ik vind het wel leuk zo met die 40 net of die een vreugdesprongetje maakt.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk kaartje Caroline!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: