"/""" Caro's Kaartjes: Magnolia Christmas box

Pagina's

2 januari 2012

Magnolia Christmas box




Ergens nog voor de kerst ben ik een avondje gezellig bij Diana wezen freubelen. 
Zij had een leuk doosje gegoogled om te maken. 
De uitdaging was om out of the box te denken en iets te doen wat niet je ding is.
 Nu zijn,zoals jullie wel weten, de stempels van Magnolia niet echt mijn ding. 
Vind ze wel schattig, maar ik kan er niet veel mee. 
Tsjonge, het was me de uitdaging wel zeg! 
Ik heb van Diana nog een klein lesje kleuren met prisma's gekregen. Leuk, leuk, leuk! 
Diana koos voor een kraftkleur om mee te werken, maar ik wilde wat anders, dus ging ik voor de frisse combinatie wit, lichtblauw en een tikje rood om het wat op te spicen.
 We besloten dat er ook een venstertje in het doosje moest komen. Zo gezegd zo gedaan. 
Nu kan er iets lekkers of iets leuks in het laatje. 
Ik hoop dat ik geslaagd ben voor deze test. 

*** One evening somewhere before Christmas I've been over at Diana's for a stamping date. 
She had googled the tutorial of this cute little box for us to make. 
We dared each other to think outside the box and make something you usually wouldn't think of.
Well, as you might know, I am not working with Magnolia stamps, because these just aren't my thing.
I like them though, but just don't know what to do with them without overdoing. 
So it really was a challenge!
Diana gave me a little coloring lesson so I could color with prisma's. Fun, fun, fun!
Diana choose a kraftcolor to work with, but I wanted something different, so I went for the fresh combination of white, light blue and a touch of red to spice things up.
We decided there had to be a window in this box. So we made one. 
Now a little treat of something nice can be added into the drawer.
I sure hope I passed this test.

10 opmerkingen:

Gerda zei

Nou hij is goed gelukt vind ik! Schattige tekst aan de binnenkant van de deksel! Je kunt er natuurlijk ook waxinelichtjes in doen.

Groetjes Gerda

martina's kaartjes zei

wat een superleuke creatie ! als je dan moet kiezen tussen wat er in zit of het doosje... hmmmm ik zou het niet weten =)
heel tof gemaakt, prachtig ingekleurd
grtjs, martina
x

Nadine zei

En of je geslaagd bent zeg! Hij is super leuk. Ik houd ook niet zo van magnolia, maar vind het inderdaad altijd wel schattig!

Wendy ten Hove zei

Hoi Caro,

Ik heb hetzelfde als jij met die Magnolias! Maar je hebt er wel een super leuk doosje van gemaakt zo! Hij is mooi geworden en wat leuk met het kijkvenstertje!
Groetjes, Wendy

Juisie zei

Wat een leuk doosje! Magnolia is ook niet echt mijn ding, maar (voor zover ik er verstand van heb dus) deze is erg geslaagd!
Weet je nog waar je het patroon van het doosje hebt gevonden?
Groetjes Joyce

Erna Logtenberg zei

Heel schattig doosje Caro!! Ben ook niet (meer) van de Magnolia maar vind ze wel erg leuk om te zien.

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Caro,
Je bent zo te zien weer lekker bezig! Hartstikke gaaf doosje!
groetjes, Maaike

Christa zei

Wat een schetig doosje!

Annemiek zei

Goed gelukt ondanks dat je het moeilijk vindt om met Magnolia's te werken, ik ken het hoor!

diana68 zei

nouuuuu hij is super goed gelukt Caro....de mijne is reeds in het ronde archief beland !!

Diaan x

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: