"/""" Caro's Kaartjes: Hang in there!

Pagina's

21 oktober 2010

Hang in there!

 

 

Deze kaart heb ik voor Krista gemaakt, die nog even vol moet houden voordat ze gaat bevallen. Hang in there girl!

*** I made this card for Krista. She has to hang in there before he baby comes. Hang in there girl!

Paper: October Afternoon, real red and chocolate chip
Acc.: beautiful wings sizzlits, stickles, Mc Gill flower punch, brad, fiskars threading water border punch, ribbon, word window punch

Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Anneke. zei

Vind hem erg leuk! Mooi gemaakt.
Groetjes Anneke.

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wauw prachtig!!! Die vlinder is geweldig...dus dat idee ga ik eens lekker van je pikken! ;)
Liefs, Marit.

Kaatje zei

heel mooi kaartje!

groetjes,
Annika

Erna Logtenberg zei

je bent weer super op dreef girl!!!
gaaf!!!

Sigrid zei

Wat een super mooie kaarten weer. Zou je me kunnen uitleggen hoe je de vlinder gemaakt hebt. Die is helemaal top.

Groetjes Sigrid

Riet zei

Schitterend gemaakt Caro,mooi papier en details.

Liefs Riet.

Krista zei

Jaaaaa ! Deze kaart heb ik gekregen !!

Alice zei

SUPER!!! WOW!! Oohh waar heb jij dat papier vandaan? Ben er nog steeds naar op zoek! Gisteren nog een bestelling ergens gedaan en vanmorgen had ik een mail dat iemand anders mij net voor was en nu is het op! BUMMER!!!

Terry zei

Lekkere vrolijke kleurtjes! They are my favorite...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: