"/""" Caro's Kaartjes: Kaartje voor Riet - Card for Riet

Pagina's

12 september 2009

Kaartje voor Riet - Card for Riet

 

 

Op het blog van Karin Versteeg las ik een oproepje om een kaartje in te sturen voor Riet. Zij is momenteel aan het sukkelen met haar gezondheid. Nu ken ik Riet niet persoonlijk, maar het is nooit leuk als je ziek bent. Daarom heb ik voor haar dit kaartje gemaakt om haar beterschap te wensen. Hopelijk valt ie in de smaak.

*** In a message on Karin Versteegs blog she asked to send a card to Riet. Riet is struggling with her health at the moment. I don't know Riet personally, but it's no fun being ill. So I made this get well card for her. I hope it's her taste.
Stamps: SU Dream a little, Baroque motifs, Marianne Design (sentiment, it says: get well soon)

Paper: 220 and 200 grams white copy paper
Ink: SU kiwi kiss and baja breeze, versafine onyx black
Acc: clear embossingpouder, brayer, spunges, iridescent ice embossing pouder, watercolorpencils, Pentel hybrid white gelpen.

Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Marley zei

Mooie kaart Caro.. erg mooi gedaan met de sierstempels (swirl stempels hoe noem je ze haha) super! Hier zal Riet blij mee zijn..xxx Marley

Anoniem zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor Riet en weet zeker dat je kaartje in de smaak valt,groetjes en een fijne zaterdag,Joke.

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Caro!
Wat ben je toch een attente lieverd! Helemaal super hoor, om zomaar een kaartje te sturen. Ook ik heb er eens een van je gehad en dat vond ik toen ook zo leuk!
Het is trouwens ook weer een heel mooi kaartje!
Groetjes, Maaike

Annemiek zei

Wat een leukerd Caro, ik heb er zelf ook ''eén naar Riet gestuurd.

Erna Logtenberg zei

mooi kaartje geworden joh! heel attent ook van je!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaartje is prachtig, zal haar goed doen. Volgens mij wordt ze overspoeld met lieve en mooie kaartjes, ik heb er ook een gemaakt!
Groetjes van Jacqueline

Esther zei

Wat ben je toch een lieve meid hé zelfs aan onbekende mensen loop je niet voorbij! Prachtige kaart en ze zal er zéker blij mee zijn,kan me niet anders voorstellen!
Groetjes,Esther

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: