"/""" Caro's Kaartjes: A little late...

Pagina's

22 augustus 2009

A little late...

 

 

 

Ik heb mijn draai nog niet gevonden en ik ben duidelijk weer laat met het meedoen aan de Stamping411 sketch, want ik loop een week achter. whahaha! Deze is dus nog van vorige week. Ik had een babykaartje nodig voor mijn collega. Om een beetje op te warmen heb ik het eenvoudig gehouden. Ik hoop dat jullie 'm toch leuk vinden. De tabjes heb ik gemaakt met een stansje dat ik van Erna heb gebietst. Deze heb ik gehalveerd.
Fijn weekend!
*** I am not quite into crafting yet. And I am also a bit behind with the sketches of Stamping411, because this one is from last week. I made a babycard for my collegue with it. To warm up I kept it quite simple. Hope you'll like it anyway. The sentimenttabs I made with a die I borrowed from Erna. I cut the tab in half before use.
Have a great weekend!


Stamps: AUD, Marianne Design (sentiment)
Paper: SU DSP, baja breeze, chocolote chip
Ink: Stazon jet black
Acc.: black fineliner, white hybrid gelpen, button, SU photocorner punch, sticky diamonds

Posted by Picasa

9 opmerkingen:

Karin zei

Ik vind je kaart toch erg leuk geworden...

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is eenvoudig, maar hij maar er echt wel wezen hoor! Hij is heel lief.
Groetjes van Jacqueline

Joan Ottevanger zei

Heel erg lief echt jouw stijl.

Unknown zei

Hij is zeker leuk, daar is je collega vast content mee :D

*Ellen* zei

eenvoudig maar erg stijlvol

Ageeth zei

Het is een lief kaartje :) en toch ook weer stoer
groetjes Ageeth

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Leuk kaartje Caro!!!
Enne... fijn dat je er weer bent!
Liefs, Marit.

Erna Logtenberg zei

hey ik vind hem leuk geworden hoor!!
groetjes, Erna

Anoniem zei

Vind je kaart geweldig en het ziet er niet eenvoudig hoor,groetjes Joke.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: