"/""" Caro's Kaartjes: Voor alle moeders....For all mothers....

Pagina's

10 mei 2009

Voor alle moeders....For all mothers....

 

 

Deze kaart heb ik gemaakt voor de weekendsketch bij de kaartenmakersgroep. Mijn 1e echte magnoliakaartje!
Het is een etappekaartje geworden door alle bezigheden hier in huis.
Ik ben vrijdag begonnen met het maken van een afdrukje (met dank aan mijn buufie Dieke), zaterdagochtend afdrukje ingekleurd en wat embellishments + overige stempels uitgezocht om vervolgens af te reizen naar de markt in Delft. Eenmaal weer thuis heb ik het hart gestempeld en het tekstje. En tussen het eten koken door heb ik de hartjes achtergrond zitten stempelen. Na het eten heb ik het kaartje helemaal zonder storingen af kunnen maken, zodat ik er vanmorgen een fotootje van kon maken om 'm nu op mijn bloggie te zetten. Wat vinden jullie van mijn 1e Magnoliapoging?

*** This card is made for the weekendsketch on the cardmakersgroup. My first real Magnolia!
I've made this card in fases while I've had some other things come in between.
On Friday I stamped the image (thanks to my neighbour Dieke, who was so kind to lent me her stampie). Saturdaymorning I colored my stamped image and searches some embellishments and other stampies to go with this card. Then we went to the market in Delft, which was fun by the way. Back home I stamped the heart and the sentiment. Between cooking dinner I stamped the heartbackground. And after dinner I could finish my card without further interruptions, so I could take a photo of my card this morning and upload it on my blog this minute. Do you like my first attempt with Magnoliastamps?


Stamps: Magnolia, AUD and SU
Paper: Creamotions
Ink: Momento (black), Colorbox (light blue), Adirondack Red Pepper
Embellishements: Primaflowers, fabric brad, sticky diamonds (Kruidvat), ribbon (from the market)
Punches: SU slitpunch
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

Krista zei

Leuk !! Goed gelukt toch ? Wat ziet je blog er trouwens leuk uit zo !!!

Karin zei

Die is goed gelukt Caro! Niets mis mee...

*Ellen* zei

super is die hoor ondanks alle beslommeringen er rond omheen

Christa zei

Superleuk kaartje Caro!

Erna Logtenberg zei

Hoi Caro, nou voor je 1e magnolia kaartje is ie super gelukt hoor!! hij is ERG leuk!!

groetjes, Erna

Anne's Cards zei

Héééél erg mooi!

RosesMarijke zei

Ik vind het een schattige kaart!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: