24 oktober 2008

Van Harte *** Happy Birthday



Afgelopen week had ik nog 2 verjaardagskaartjes nodig, dus ik heb ik er even snel 2 gemaakt met de cuttlebug. De bloemen die ik uit papier heb geknipt heb ik zelf getekend en laten scannen, zodat ik ze steeds weer kan gebruiken.

*** Last week I needed 2 birthdaycards, so I quickly made some with my cuttlebug. The flowers I drew myself and I scanned them so I can use them over and over again. I used some leftover papers to cut out the flowers.



Stamp: AUD
Ink: Stazon Jet Black, tombows to color the image, souffle pen.
Paper: leftovers and homeprinted

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!