"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Bloghop cadeaus

Pagina's

3 december 2016

Creatieve Harten Bloghop cadeaus


Hoi hoi,

Vandaag is er weer een bloghop van de Creatieve Harten!
Deze maand hebben we als thema cadeaus gekozen.
Je kunt genieten van prachtige projecten die alles te maken hebben met dit thema.

Laat ons jou inspireren met leuke creatieve cadeau ideetjes. Het is namelijk te leuk om zelf een leuke verpakking te maken en jouw creatie als cadeau weg te geven. 

Wij hopen dat je vandaag veel ideetjes opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de geweldige producten van Stampin' Up! 

Natuurlijk zijn wij ook erg benieuwd wat je van onze projecten vindt, dus laat gezellig een berichtje achter. Dat waarderen wij zeer!


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl


Voor deze bloghop heb ik een potje met een geurkaars ingepakt in een mooi doosje.
Zowel het potje als het doosje heb ik versierd met een gestempelde en gestanste afbeelding, gemaakt met de Wondrous Wreath stempelset en de Wonderful Wreath framelits (stansen) van Stampin' Up!


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl


Deze keer heb ik voor een neutrale kleurencombi gekozen, want dit vond ik erg mooi bij het koper dat ik voor de besjes heb gebruikt. De besjes en het strikje zijn namelijk geëmbosst met koper embossing poeder van Stampin' Up! Dit is super fijn embossing poeder om te gebruiken. Je krijgt hiermee echt een mooi resultaat.


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Maar het is natuurlijk ook leuk om bijvoorbeeld wat kerstchocolaatjes in een mooie verpakking te doen, zodat cadeau kunt geven aan de gastvrouw van jouw kerstdiner. Het tasje heb ik met het Envelope Gift Bag punch board gemaakt en voor de versiering heb ik hetzelfde recept gebruikt als voor de kaarsverpakking van hierboven.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

En met hetzelfde recept kun je natuurlijk ook een doosje met vierkante kerstkaartjes maken.
Een doosje met kerstkaartjes kun je ook heel leuk cadeau geven. Zeker als je alles zelf hebt gemaakt. Dan heb je toch een exclusief cadeautje met een persoonlijke touch.

Al met al kun je met deze stempels en stansen veel kanten op! Je zou er ook servetringen of naamkaartjes voor het kerstdiner van kunnen maken, zoals ze op pag. 32 van de catalogus laten zien.
Maar bedenk deze krans ook eens in andere kleuren, bijv. poolparty met bermuda bay met roze bloemetjes en met een vrolijk tekstje erbij, dan heb je weer een leuke lente variatie!
Zo kun je deze set na de kerst ook zeker nog gebruiken. 

Bedankt voor jouw bezoekje! Ik hoop, dat ik je wat leuke inspiratie heb gegeven.

Klik op de volgende knop en dan wordt je doorgeschakeld naar mijn vriendin Sandra, die op zeker ook een geweldig leuk project voor je klaar heeft staan.

Ik wens je nog SUper veel plezier tijdens de bloghop! 


Sandra Korten

Carola Gillich


Alle deelnemers van deze bloghop op een rijtje:
Caroline v.d. Straaten {je bent nu hier}


Tot Stempels!


Photobucket

6 opmerkingen:

Sandra Korten zei

Prachtige set, Caro!

Made by Krealien zei

Wat een geweldig mooie cadeau set heb je gemaakt Caro. Ik ben ook echt fan van het koper geeft een chique uitstraling.

Eveline zei

Wat een mooie kleuren combinatie Caro. Schitterend. En al je projecten zijn leuk.

Hetty zei

Prachtige doosjes,. Caro en zo mooi de kleuren die je gebruikt hebt.

Creation by Heart zei

Hoi Caro, nou je hebt me zeker weer een aantal leuke ideeen gegeven.��
Fijn Weekend

Carola Creations zei

Hoi Caro, prachtig, je hebt er weer heel veel werk van gemaakt.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: