"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #114

Pagina's

22 juli 2015

Stamping and Blogging #114



Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! juli 2015

Ik heb een nieuw vriendje..echt waar! Maandag liet ik al een grappig hondenkaartje zien, maar op dit hondje ben ik verliefd. Hij doet me denken aan Strop. Strop was het hondje van Joan en Hans, vroegere vrienden van mijn ouders. Hij kwam af en toe bij ons spelen als zij op visite waren en dat vond ik maar wat gezellig. Ik was toen ongeveer de leeftijd als mijn zoontje Gio. Echt grappig zo'n herinnering! Misschien moet ik dit kaartje naar Joan en Hans sturen...


Dit leuke hondje komt uit de stempelset Hot Diggity Dog. Ik vind het leuk om deze hondjes in zwart wit weer te geven ala Jip en Janneke. Met het zwarte embossingpoeder van Stampin' Up! krijgen ze ook een mooie glimmend vachtje. 
Ik heb op deze kaart wat grapjes uitgehaald. Zo heb ik het lijfje van het hondje uitgeponsd met de 1" circle pons en heb ik het hoofdje met dimensionals opgeplakt.
Hello heb ik meerdere keren in whisper white uitgestanst met de .... framelits en daarna nog een keertje in zilver. Dit alles heb ik op elkaar geplakt met Tombow lijm en zo heb ik een opgehoogde Hello gekregen.




Dit zwart wit kaartje met een rood accentje (*ik hou ervan*) heb ik gemaakt met alweer de 114e schets van Stamping and Blogging! Wat gaat dat snel....en wat is hij leuk om te maken. Ik hoop dat jij ook mee komt doen deze week!

Ik had er zo'n lol in dat ik er spontaan nog een kaartje mee heb gemaakt. Dit keer een beetje meer voor de hand liggend met vlinders! En in neutrale kleuren met een goud accent. In het kader van eenvoud siert heb ik er verder niet veel aan toe gevoegd.

Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! juli 2015 www.carooskaartjes.blogspot.nl

Handgemaakt door Caro - Stampin' Up! 2015 www.carooskaartjes.blogspot.nl

Zo is het kaartje mooi genoeg toch?

In het begin zat ik echt te zwoegen op deze schets, maar eenmaal bezig kreeg ik wel 101 ideeƫn. Jammer de bammer, maar geen tijd om ze allemaal uit te werken. Doe jij ook mee met deze schets? Ik weet zeker dat je er iets leuks van gaat maken! Je kunt jouw kaartje {hier} uploaden om mee te doen.

Wil je eerst nog even kijken wat het Stamping and Blogging Design Team heeft gemaakt met deze schets, hop dan even langs de volgende blogs:

Amy Koenders - USA
Lee Conrey - USA
Patrice Halliday-Larsen - Nieuw Zeeland
Sandi McIver - USA
Sandi McIver - Canada
Claire Daly - AustraliĆ«
Marine Wiplier - Frankrijk
Kerstin Kreis - Duitsland
Erna Logtenberg - Nederland
Caroline van der Straaten - Nederland (dat ben ik)

Gebruikte producten kaart 1 met het hondje:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Gebruikte producten kaart 2 met de vlinder:
Built for Free Using: My Stampin Blog



Tot Stempels!

Photobucket

9 opmerkingen:

Marine zei

Absolutly gorgeous my friend !

Cornelie zei

Wat onwijs mooi en super leuk deze kaartjes. Dat hondje is echt te cute, en heel tof met het rood. Met de vlinder is chique. Mooi!!

stampwithamyk zei

I love both of your cards Caro! The little doggie is just too cute and your butterfly card is beautiful! Fantastic designs. :)

Claire zei

LOVE these! The dimension and colour and cute doggy on the first, and the simplicity and classic look of the second. Both so beautiful!

Unknown zei

aaah ik heb ook zo'n vriendje! ik had vroeger twee houten hondjes die er zo uit zagen, haha, en ze waren heel klein. Maar ik speelde er heel veel mee. Hij is echt cute die kaart! Xx

Michelle Last zei

Two cards this week! I love them both but I have to say the one with the cute pooch is my favourite!

Miranda V zei

Leuke herinneringen bij de grappige stempel! Oeh, je vlinderkaart vind ik echt super mooi!

Diny zei

Wat een schitterend kaartje!
Groetjes Diny

Patrice zei

You have been busy, really love both of them :-) same sketch but they both look so different.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: