"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Cottage Greetings Card Kit deel 1

Pagina's

27 juli 2015

Stampin' Up! Cottage Greetings Card Kit deel 1


Handgemaakte kaart door Caro - Stampin' Up! juli 2015


Afgelopen weekend ben ik eens aan de slag gegaan met de Cottage Greetings cardkit en de bijpassende stempelset. Deze kit had ik al even geleden besteld, want het is toch wel handig om af en toe ook eens snel wat kaartjes te kunnen maken als je maar weer eens laat bent met het maken van een kaart voor een verjaardag of andere gelegenheid. Tsja, je zou denken, je maakt zoveel kaarten, dan heb je er toch wel een paar op voorraad. Maar ja, zo werkt het voor mij niet helemaal ben ik bang. Sowieso is kaarten maken een heel ander verhaal bij mij dan kaarten sturen, want dat schiet er ook nog weleens bij in ben ik bang. Whoops! Ik geloof dat ik nu iets opbiecht! Hopelijk herkennen jullie het.


Handgemaakte kaart door Caro - Stampin' Up! juli 2015


Maar goed, even terug naar de Cottage Greetings cardkit. Het was toch niet zulk lekker weer, dus ik dacht laat ik 'm eens uitproberen. Normaal ben ik namelijk niet zo van de kant en klare voorgeproduceerde creaties. Maar ik moet zeggen dat ik wel enthousiast werd van deze kit! Er zit echt mooi materiaal in en ook GENOEG! Je krijgt echt waar voor je geld.


Handgemaakte kaart door Caro - Stampin' Up! juli 2015



Vandaag show ik de kaartjes die je ermee kunt maken. Er zit een handleiding bij die je kunt volgen, dus dat is SUper handig! 




Nu ben ik niet zo standaard, dus ik heb net weer iets anders bedacht. Uit de bijgeleverde zilverfolie uittrekbare vormpjes heb ik nog wat bloemetjes en vlinders geponst met ponsen van Stampin' Up!
Dit hoeft natuurlijk niet, want als je de kaartjes zo maakt zijn ze ook al hartstikke leuk, maar ik wilde ze maken met een Caro touch. ;-) 




Mocht je niet uit de bijgeleverde vormpjes willen ponsen blijft er ook nog genoeg ruimte over van het restmateriaal van het zilverfolie om daar uit te ponsen. Maar mij maakt het niet uit, want je ziet er toch niks van als je de volgende laag eroverheen plakt. 

In het onderstaande filmpje laten ze zien hoe de kaartjes er normaal uit zien en wat er allemaal in de kit aanwezig is aan materiaal. Echt, de kwaliteit is top!




Als je het mij vraagt kan zelfs iemand die nog nooit heeft gestempeld uit de voeten met deze kit!
Het is zeker een aanrader, voor zowel beginnende als gevorderde knutselaars.

Wanneer je de stempelset er niet bij koopt is hij ook nog prima te gebruiken, want dan kun je je eigen tekstjes toevoegen. Dit is misschien leuk voor de mensen die graag met Nederlandse teksten werken.
Maar natuurlijk is de bijpassende stempelset niet voor niets gemaakt en past deze perfect bij het design van de kaarten.

Kortom, wat mij betreft zeker een aanrader, deze Cottage Greetings Cardkit!

Deze week zal ik nog meer bloggen met deze kit, om jullie te laten zien wat er nog meer zoal mee kan, dus stay tuned....

Tot Stempels!

Photobucket

P.s.: Hier is nog een overzichtje van de producten die ik vandaag heb gebruikt. Al deze producten zijn niet in winkels verkrijgbaar, maar alleen via Stampin' Up! demonstratices verkrijgbaar en dus exclusief! Bij interesse kun je of op het plaatje klikken, zodat je doorgeschakeld wordt naar de webwinkel of mij een mailtje sturen mocht je iets willen bestellen; carooskaartjes@hotmail.nl


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

Miranda V zei

Leuke kaartjes! Enne... Ik vergeet ook heel vaak de kaarten op tijd te versturen. Zelfs als ik het kaartje al af heb, speciaal heb gemaakt, de kaart al in mijn tas zit of klaar ligt op tafel... Oeps.

Sarah zei

Wat een leuke post ! Die kit ziet er inderdaad tof uit !
En ja , mijn kaartjes geraken ook niet steeds op tijd op hun bestemming . Vaak zoveel aan mijn hoofd , maar als mensen dan zo ' n eigen gemaakte kaart ontvangen zijn ze dubbel zo blij ! Liefs ☆ Sarah ☆

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: