"/""" Caro's Kaartjes: #TGIFC389 - Kleuren combinatie uitdaging

Pagina's

7 oktober 2022

#TGIFC389 - Kleuren combinatie uitdaging

#TGIFC 389 - color challenge - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Hallo en welkom!

Vandaag een blogpost met de nieuwe TGIF CHALLENGE #389.
Deze keer hebben we een leuke kleuren uitdaging voor je.


Ondanks dat dit nu niet bepaald mijn kleurtjes zijn vond ik het toch erg leuk om er mee aan de slag te gaan. Deze combinatie werkt erg goed voor Halloween kaarten, maar zeker ook voor herfst en zelf gewoon voor een vrolijk bedankkaartje.

Waarschijnlijk omdat ik niet zo vaak met geel en oranje werk vond ik het des te leuker, zodat er wel 3 kaarten uit mijn handen kwamen.

#TGIFC 389 - color challenge -  Soft Seedlings - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Als eerste een kaartje gemaakt met de stempelset Soft Seedlings uit de Stampin' Up! mini catalogus herfst/winter 2022/2023.

De achtergrond heb ik gemaakt met behulp van Blending Brushes en daaroverheen heb ik met Memento inkt de Soft Seedlings afbeeldingen gestempeld.

Na afloop heb ik nog wat spettertjes toegevoegd met markers voor wat extra effect.

#TGIFC 389 - color challenge - Cottage Wreaths - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Ondanks dat ik geen echte Halloween set heb aangeschaft, wist ik toch een Halloween kaartje te maken. Dit kaartje heb ik gemaakt met het productpakket Cottage Wreaths en de stempelset Watercolor Shapes.

De set Watercolor Shapes is heel fijn om je eigen achtergronden mee te maken, zoals deze stippen achtergrond.

Hierin heb ik de spinnetjes gestempeld uit de Cottage Wreaths stempelset. Hier bovenop heb ik nog een wreath gemaakt met het BOO! tekstje geƫmbosst in wit.

Ik heb een paar Iridescent Pearls Basic Jewels bewerkt met Stampin' Blends alcohol stiften, waardoor ze nu Pumpkin Pie oranje en Crushed Curry Geel zijn geworden.

Een klein lintje mocht niet ontbreken. Hiervoor gebruikte ik mijn favoriete zwart-wit Gingham Ribbon van Stampin' Up!

#TGIFC 389 - color challenge - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Tot slot heb ik nog een kaart gemaakt met een leuke stans techniek.

Eerst heb ik weer een achtergrond gemaakt met de Blending Brushes.
Daarna heb ik wat bloemetjes uit de Simply Fabulous stempelset op 1 groot blok gedaan en dit in Memento inkt  op de geblendde kaart gestempeld.

Ik heb het woord Thanks van de Amazing Thanks dies uitgestanst.

Op een half A4 zwart karton heb ik adhesive sheet geplakt en daarna heb ik het woord Thanks nog eens 6x uit zwart gestanst.
Deze heb ik op elkaar gestapeld en in het uitgestanste deel van de kaart geplakt. 

Hier bovenop heb ik het woord thanks dat ik eerder uit de geblendde kaart had uitgestanst geplakt. Zo lijkt het of het woord thanks op de kaart zweeft.

De kaart is verder aangekleed met een paar iridescent pareltjes.

Ondanks dat het mijn kleurtjes niet echt zijn, vind ik het toch wel leuke kaarten geworden. Ik ben erg benieuwd wat jij ervan vindt.

Doe jij deze week ook mee met de kleurenuitdaging van TGIF challenges?

Kijk voor meer inspiratie en hoe jij mee kunt doen op tgifchallenges.com

Ik wens je een hele fijne dag toe.

Tot Stempels!


   



De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je vanaf nu ook helpen! 
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met Ideal, credit card of Paypal).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouw code R3VAJCB7, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €207 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €78 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: