"/""" Caro's Kaartjes

Pagina's

21 augustus 2021


Hallo en welkom bij de Creatieve Harten Blog Hop van augustus 2021.

Deze keer laten we je graag onze favorieten zien uit de nieuwe Stampin' Up!® mini catalogus Herfst/Winter 2021.

SWEET & TREATS Stempelset - Stampin' Up! - 2021

Hoewel ik meerdere favorieten heb in deze catalogus heb ik gekozen voor de SWEETS & TREATS stempelsetIk vond dit weer eens wat anders dan bloemen of vlinder. Bovendien is deze set te gebruiken voor zowel kerst als voor andere gelegenheden.

WIT ORGANDIELINT 3/8" (1 CM) MET GLITTER - Stampin' Up!  - 2021

Daarnaast heb ik deze keer ook een favoriet lint. Je kijkt er snel overheen maar het is zo leuk met een klein beetje glitter. Het heet WIT ORGANDIELINT 3/8" (1 CM) MET GLITTER


Twee kaarten gemaakt met de Sweets & Treats stempelset - Stampin' Up! - 2021

Twee makkelijke kaartjes zonder al teveel poespas, heb ik met deze set gemaakt. Gewoon lekker stempelen, kleuren en een beetje knippen.

Het inkleuren deed ik met Stampin' Blends in diverse kleuren.
Wil je weten welke materialen ik precies allemaal heb gebruikt?
Klik dan {HIER} voor het overzicht. 

En ziet er iets voor je bij wat je wilt aanschaffen, dan kun je meteen online shoppen en het item in je winkelmandje doen. Erg handig!

Wil je meer inspiratie opdoen? Neem dan ook gezellig een kijkje bij mijn teamgenootjes:



Tot Stempels!


   





De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode 279HH9JD, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

CREATE WITH US TUTORIAL BUNDLE

Deze maand een gratis CREATE WITH US TUTORIAL met 15 super gave EXPRESSIONS IN INK projecten bij een bestelling vanaf €60 of bij aanschaf van het EXPRESSIONS IN INK  productpakket.

Deze CREATE WITH US TUTORIAL is ook los verkrijgbaar voor €15
Heb je interesse stuur dan een E-mail naar carooskaartjes@hotmail.nl











4 opmerkingen:

Monique zei

Dank je wel! Deze set stond nog op mijn "zal ik wel of zal ik niet" lijst... maar door jouw kaartjes..... :)
Superlief zijn ze!

De Stempelolifant zei

Geloof dat ik me bij Monique aan ga sluiten....
Weer eentje voor op mijn lange lijst.
Super leuke kaartjes.

Carola Creations zei

Wat een leuke kaartje, die stempel is zo leuk.

Stampin Sjeeny zei

Hoi Carola, wat zijn je kaartjes weer leukkkkkk.
sta er niet gek van te kijken als je ze van mijn hand ook tegen zal komen;) vind ze te leuk om niet na te maken :)
bedankt voor de inspiratie

Groetjes Sjeeny

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: