"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Blog Hop Juni - In Color kleuren

Pagina's

19 juni 2021

Creatieve Harten Blog Hop Juni - In Color kleuren

Dear International readers, welcome to our blog. Please for you convenience use the translate button on the upper right and select the language of your choice. Thank you so much for stopping by!

Hallo en welkom bij de Creatieve Harten Blog Hop van Juni 2021.
Deze keer laten we je graag leuke projecten zien in IN COLOR kleuren.

POLISHED PINK - PALE PAPAYA
EVENING EVERGREEN - SOFT SUCCULENT - FRESH FREESIA


IN COLOR kleuren zijn hippe kleuren, die slechts 2 jaar in de Stampin' Up! collectie blijven.

Ik koos ervoor om met de nieuw IN COLOR kleuren 2021-2023 te werken in combinatie met het ALL SQUARED AWAY product pakket.

All Squared Away Pizza boxes - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes


Ik had nog wat pizzadoosjes liggen. Deze heb ik leuk in de nieuwe kleurtjes aangekleed.
Helaas zijn de pizzadoosjes uit de collectie, maar je kunt in plaats hiervan ook de vierkante ACETAAT DOOSJES gebruiken, welke nog wel in de Stampin' Up! jaarcatalogus staan. Deze zijn een klein tikkie kleiner en transparant, maar ook super leuk!

RECEPT PIZZADOOSJE BEKLEDING:
  • Design papier boven op 3.1/4 " x  3.1/4"  of  8.3 x 8.3 cm
  • Design papier zijkant 3/4" x 3.1/4" of  1.9 x 8.3 cm
  • Gekleurde mat 2.5" x 2.5" of  6.4 x 6.4 cm
Eerst heb ik de achtergrondjes gestempeld in de verschillende IN COLOR kleuren. 
Daarna heb ik 4 keer de stansjes uitgestanst en op elkaar geplakt.

Je zou ook 1 keer kunnen stansen als je het wit papier op zelfklevende schuimrubber vellen zou plakken en dan stansen. Dan heb je meteen een verhoging. Maar ik deed graag een moeilijk, want dan kan ik zelf de hoogte bepalen.

De stansjes heb ik op de gestempelde patronen vierkantjes geplakt.
Deze heb ik met ZELFKLEVENDE SCHUIMRUBBER VELLEN op de gekleurde mat geplakt.

Deze mat heb ik vervolgens met dimensionals op mijn doosje gepakt, nadat ik er eerst een lintje om had geknoopt.

Wil je de ACETAAT DOOSJES gebruiken, dan moet je de maten iets aanpassen, want die doosjes zijn iets kleiner dan de pizzadoosjes!

Een overzicht van alle gebruikte materialen kun je {HIER}vinden.


Met het ALL SQUARED AWAY product pakket maakte ik ook een aantal bijpassende kaartjes.

All Squared Away mini kaartjes - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

RECEPT ALL SQUARED AWAY MINI KAARTJES: 
  • Snijd dik wit karton in de maat 6" x 3" of  15.2 x 7.6 cm
  • Ril op 3" of  7.6 cm
  • Vouw kaartje
  • Gekleurde mat 2.5" x 2.5" of  6.4 x 6.4 cm
  • Stempel de gekleurde vierkantjes met patroon in de IN COLOR kleuren
  • Snijd 4 x de stansjes uit en plak deze op elkaar (ik gebruikte hiervoor adhesive sheet en dit heb ik voordat ik ging stansen op het wit karton geplakt- helaas niet meer in de collectie)
  • Plak de stansjes op de gestempelde vierkantjes
  • Plak de vierkantjes nu op de gekleurde mat
  • Plak de gekleurde mat op de kaart.


All Squared Away Pizza boxes - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

De kaartjes kun je heel leuk in 1 van de doosjes doen, maar in zo'n doosje kun je natuurlijk ook een heerlijk koekje stoppen. Het is maar net wat je zelf leuk vindt.

Op deze kaartjes en doosjes heb ik een keertje geen tekst gebruikt.
Ik vond het niet nodig en min of meer zonde van het leuke design. En mocht ik me ooit bedenken, dan kan ik er altijd nog een tekstje op maken wat op dat moment van toepassing is.

Je zou deze kleine kaartjes ook kunnen gebruiken om aan een bloemetje te hangen. Geinig toch?

Nog meer IN COLOR inspiratie kun je vinden bij mijn teamgenootjes: 


Veel hop plezier...

Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in België? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • HOST CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de hostcode 4XAVR62H, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.
  • Klik {HIER} om een kijkje te nemen op mijn STAMPIN' UP! WEBSITE

Deze maand een gratis CREATE WITH US TUTORIAL met 15 super gave VROLIJKE VIOOLTJES projecten bij een bestelling vanaf €60 of bij aanschaf van het VROLIJKE VIOOLTJES productpakket.

Deze CREATE WITH US TUTORIAL is ook los verkrijgbaar voor €15
Heb je interesse stuur dan een E-mail naar carooskaartjes@hotmail.nl

6 opmerkingen:

Diana van Otterlo zei

Wauw!! Wat ontzettend gaaf dit! Echt zó leuk!

Eveline zei

Wat een schattige doosjes! En die minikaartjes! Zo leuk. Ik denk dat ik deze stansen ook maar op mijn wensenlijstje ga zetten.

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

Wat een hele leuke kaartjes, deze set is echt wel gaaf, misschien toch ook nog eens bestellen

Lotte zei

Wat een leuke doosjes!

Monique zei

Superleuk weer Caro! Deze stansjes en stempelset heb ik wel maar nog niet gebruikt... snel maar doen toch!

zareeneasom zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: