"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Blog Hop - kaartenset met verpakking

Pagina's

20 maart 2021

Creatieve Harten Blog Hop - kaartenset met verpakking

Mini Magazine Holder met kaartenset - Hydrangea Heaven - Hemelse Hortensia - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes


Hallo!

Welkom op mijn blog en bij de Creatieve Harten Blog Hop.
Tijdens deze Blog Hop kun je inspiratie op doen voor kaartensets met een leuke verpakking.

Dit past helemaal in mijn straatje!

Deze keer bedacht ik, dat het wel leuk was om een oud modelletje nieuw leven in te blazen, nl. de mini magazine holder. Deze leuke kaartenhouder stond nog steeds op mijn lijstje om ooit eens te maken en laat dit nu een perfecte gelegenheid zijn!

Ik vond op youtube een filmpje met uitleg - in het Engels -  hoe deze mini magazine holder te maken op het kanaal van Splitcoaststampers. {link naar video}

Kaartenset - set of cards - Hydrangea Heaven - Hemelse Hortensia - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes

Uiteraard maakte ik er ook een setje kaartjes in. 

Hiervoor gebruikte ik de stempelset Hemelse Hortensia. 
Voor de kleurcombinatie bedacht ik Seaside spray met wit een houtstructuur papier. 



Ik dacht eerst dat ik deze set niet wilde hebben, totdat ik die leuke kleine bloemetjes zag, zowel in de stempelset als bij de bijpassende stansen. Zoooo leuk!

En heb je die schattige kleine labeltjes al gespot? In de stempelset zitten ook lieve tekstjes die je erop kunt stempelen.

Inspiratie voor mijn kaartjes vond ik bij mijn collega's Tammy Wilson en Krista Frattin.


Mini Magazine Holder met kaartenset - Hydrangea Heaven - Hemelse Hortensia - Stampin' Up! - Caro's Kaartjes


Ik heb op mijn Stampin' Up! webpagina een lijstje gemaakt met de producten, die ik heb gebruikt. Ben je nieuwsgierig? Klik dan {HIER} om een kijkje te nemen.

De gebruikte Stampin' Up! materialen zijn via mij verkrijgbaar. 

Shoppen kan in de webwinkel, die 24/7 open is (link in de rechter zijbalk of shop via de link van het productenlijstje hierboven). Betalen kan tegenwoordig met credit card of PAYPAL. 

Vergeet niet om de gastvrouwcode in te voeren bij het afrekenen als je voor minder dan €200 bestelt, dan kan ik je volgende maand een leuk bedankje sturen.

Of stuur jouw bestelwensen door via e-mail; carooskaartjes@hotmail.nl
Dan help ik je graag met bestellen.

Voor meer leuke kaartenset inspiratie kun je een kijkje nemen bij mijn teamgenootjes: 




Tot Stempels!


   




De gebruikte producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

  • Woon je in Nederland? Dan zou ik het heel leuk vinden om jouw demonstratrice te mogen zijn.
  • Woon je in BelgiĆ«? Dan kan ik je alleen helpen als je een postadres in Nederland hebt of wanneer je de producten bij mij komt afhalen.
  • WINKEL ONLINE bij Caro's Kaartjes - klik {HIER} om meteen te shoppen. (Betaling is mogelijk met credit card).
  • GASTVROUW CODE - bestel je via de webwinkel en gebruik je de gastvrouwcode 73372XRZ, dan ontvang je volgende maand een leuke verrassing via de post om je te bedanken. Bestel je voor €200 of meer gebruik dan de host code niet en bestel gratis Stampin' Up!® producten via de Stampin' Rewards.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up!® producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • AANBIEDINGEN: check de koopjes in de webwinkel en bespaar tot wel 70%. OP=OP! Deze koopjes zijn ook via de mail te bestellen. Klik {hier} om alle koopjes te bekijken
  • BESTELLEN VIA E-MAIL is ook mogelijk via: carooskaartjes@hotmail.nl  Betaling is mogelijk per bankoverschrijving, tikkie of betaalverzoek.Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis. Dit geldt alleen voor bestellingen per mail.

8 opmerkingen:

kristien Saeys zei

Waaaaw wat een prachtige kaartenset Caro. Deze set heb ik niet genomen maar ik zie zoveel moois dat hij er nu toch echt ook moet komen haha. Dankjewel voor de inspiratie

Carola Creations zei

Wat een geweldige kaarten set, super leuk idee, die ga ik onthouden.

Lotte zei

Wat mooi met die houtstructuur er achter!

Monique zei

Wat een geweldige kaartenset is dit! Perfect met het blauw, wit en houtpapier. Superleuk!

Diana van Otterlo zei

Wat een supergave set Caro!

kaneeltje zei

Wat gaaf! Je hoeft niet altijd het wiel opnieuw uit te vinden, ander design en het is weer uniek

flowersbynight van Henrike Heikoop zei

wat een schitterende set is het zo geworden en het "doosje" vind ik geweldig.

Sandie C zei

Love the delicate and soft look of this card set. They are absolutely beautiful!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: