"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Blog Hop - Jaarcatalogus Favorieten

Pagina's

20 juni 2020

Creatieve Harten Blog Hop - Jaarcatalogus Favorieten


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Hallo en welkom bij de Creatieve Harten Blog Hop van juni 2020. Deze maand laten we je graag leuke creaties zien met onze favoriete Stampin' Up!® producten uit de jaarcatalogus 2020-2021.

Op mijn aller aller favorietste producten ben ik geduldig aan het wachten. Deze komen er binnenkort aan. Ondertussen werk ik met de favorieten, die ik nu in huis heb.

Maar om je heel eerlijk de waarheid te vertellen, wilde ik gewoon heel graag een verpakking maken voor een doosje Wilhelmina pepermuntjes (gescoord bij de Action).

Al heeeeel lang wil ik graag een doosje namaken (casen), maar dat komt er steeds niet van. Het is een doosje met 2 Ferrero chocolaatjes, wat ik vond op Ute's blog. Zij had dit voor de kerstdagen gemaakt.

Ik heb zitten vogelen, net zolang tot ik de juiste maten had om dezelfde verpakking voor een doosje Wilhelmina pepermuntjes te maken. Dit leek mij een leuk als cadeautje voor bijvoorbeeld een trouwdag of als bedankje of cadeautje bij een trouwerij.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Bijpassende stempels voor dit thema vond ik in de stempelset Natuurlijk voor Altijd. De tekst stempelde ik op een Stitched Rectangle stans. Hiervan maakte ik een labeltje. Met de uitgestanste gestempelde takjes versierde ik het doosje. Ik vond ook nog een goud takje uit het Forever Gold Laser-Cut papier op mijn bureau. Dit was nog een leuke extra accessoire om toe te voegen tussen het Just Jade kleurige lint en het gouden strikje.

Wil je zelf ook eens een doosje Wilhelmina pepermuntjes cadeau doen en een leuke verpakking maken, dan is hier het patroon:

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team
Wanneer je het patroon hebt gemaakt zoals op deze tekening staat, dan vouw je alle rillijnen.
Daarna vouw je de 4 cm zijden om naar binnen.
Je zit op de tekening ook groene stippellijntjes staan. Dit zijn ook rillijnen, maar deze ril ik niet.
Ik vouw altijd eerst de 4 cm zijkanten naar binnen en dan vouw de groene stippellijntjes in 45 graden terug naar de zijkant. Het is lastig uitleggen, maar hier is nog een foto, waarop het misschien wat duidelijker wordt.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen, Artisan Design Team

Een eenvoudig en snel te maken leuke verpakking en een leuke weggever!

Ik wens je veel plezier met het hoppen naar de creaties van mijn teamgenoten.
Aan deze blog hop doen mee:


Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


5 opmerkingen:

Lotte zei

Top! Superdoosje omdat je ze vooraf kunt maken en dan plat kunt bewaren. Daar hou ik van :)

Irma Verberne zei

Wat een leuk doosje! en deze stempelset is echt mijn favoriet.

kaneeltje zei

Wat leuk! Ook handig dat je er een tutorial van maakte, dank je!

Monique zei

Dat is een leuk doosje! Chique...perfect voor een huwelijk. Heel tof!

Carola Creations zei

Wat een schattig doosje, heel erg leuk. Mooi met de blaadjes van de natuurlijk voor altijd.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: