"/""" Caro's Kaartjes: Beterschapskaart met nieuwe stempelset

Pagina's

21 mei 2020

Beterschapskaart met nieuwe stempelset

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen


Hallo!

Op dit moment ben ik druk bezig met de voorbereidingen om de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus te kunnen gaan verzenden. Maar ondertussen gaan alle andere dingen ook gewoon door.

Het is namelijk weer DOE JE MEE DONDERDAG en deze keer is het thema Sterkte / Beterschap.

Gelukkig vond ik gisteren een momentje om mijn bestelling met nieuwe Stampin' Up!® producten uit te pakken. Natuurlijk wilde ik ook meteen een aantal van die mooie nieuwe producten uitproberen.

Ik koos ervoor om als eerste iets met de nieuwe Nederlandse stempelset "Natuurlijk voor altijd" te maken. De takjes stempels uit deze set passen ook prima bij het thema van DOE JE MEE DONDERDAG. Deze mooie takjes passen eigenlijk bij heel veel thema's.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen


Voor de tekst heb ik een andere nieuwe stempelset gebruikt. Deze set heet "Volop Vrienden". Dit is een stempelset met zeer bruikbare Nederlandse teksten in leuke lettertypes. Je vindt deze stempelset straks op pag. 11 van de catalogus met Nederlandse stempelsets.

Naast de nieuwe stempelsets heb ik ook een nieuwe notecard gebruikt. Dit is een standaard kaart met een bijpassende envelop in de nieuwe kleur Just Jade. Deze mooie groene kleur is één van de vijf nieuwe In Color kleuren 2020-2022

Deze standaardkaarten met enveloppen zijn als set in alle In Color kleuren verkrijgbaar vanaf 2 juni a.s.  Het zijn mooie kaarten met daarop een stippel randje. Je hebt dus al meteen een leuk kader op je kaart als uitgangspunt.

Ik heb een stukje wit karton in de maat 3 x 4 inch  (7,6 x 10,1 cm) gesneden, wat precies in dit kader past. 

Dit witte karton heb ik geëmbosst met de mooie nieuwe Greenery Embossing Folders. Deze mooie embossing folders en de Natuurlijk voor altijd stempelset maken deel uit van de Eeuwig Groen Collectie. Deze kun je vinden op pag. 20 van de catalogus met Nederlandse stempelsets.

Vanaf 2 juni a.s. zijn deze producten te bestellen.

Uit de Eeuwig Groen Collectie vind ik vooral de stempelset, de embossing folders, het lint en de Gold Hoops Embellishments super leuk, maar ook het papier combineert echt mooi.


Doe jij ook mee met onze nieuwe Stempel en Scrap uitdaging?
Op ons blog lees je meer over deze DOE JE MEE DONDERDAG.
Klik {hier} om naar de desbetreffende post te gaan.

Ik wens je een hele fijne Hemelvaartsdag!

Tot Stempels!


   




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  





Vergeet niet om de host code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.



Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: