"/""" Caro's Kaartjes: Bedanken in stijl met Botanical Prints

Pagina's

16 mei 2020

Bedanken in stijl met Botanical Prints

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt

Hallo!

Afgelopen week kreeg ik onverwacht een hele leuke opdracht, waar ik druk mee ben geweest.
Ik mocht voor een huisartsenpraktijk een aantal mooie bedankkaarten maken.

Nu hou ik er niet zo van om tig keer dezelfde kaart te maken, dus ik heb series van een aantal kaarten gemaakt.

Gisteren legde ik de laatste hand aan de serie kaarten gemaakt met de Botanical Prints Product Medley.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


In deze lijn vindt je geweldig mooie producten.

Alles wat je ziet op het plaatje is inbegrepen, nu voor slechts €34 (zelfs een euro goedkoper als ik op het plaatje aangeef - was foutje in de regie!):

  • Botanical Prints Cling Stempel Set bestaande uit 6 stempels
  • 48 vellen  6" x 6" (15.2 x 15.2 cm) Designer Series Paper: 8 van elk van de 6 dubbelzijdige designs
  • 4 vellen of uit gestanste accenten: 2 van elk van de 2 designs
  • 4 vellen 9.4 x 12.7 cm laser uitgesneden patronen: 2 van elk van de 2 designs
  • Old Olive 6.4 mm Twill lint, (9.1 m)
  • 12 koperkleurige metalen bij embellishments 
  • 7 stuks Botanical Prints Dies stansen

Voor alle lopende aanbiedingen bij Stampin' Up!® geldt OP=OP!

Mocht je deze mooie productserie of andere Stampin' Up!® producten willen bestellen, dan help ik je graag. Je kunt me je bestelling doormailen via carooskaartjes@hotmail.nl of op je gemak winkelen in de webwinkel (klik op het winkelwagentje in de zijbalk - betaling mogelijk met credit card). 

Vergeet niet om de hostcode te gebruiken als je online gaat winkelen! (zie onderaan deze post of in de rechter zijbalk).

Bestel je via de mail, dan geldt gratis verzendkosten bij een bestelling vanaf €60. Voor de betaling kan een betaalverzoekje worden gestuurd of je kunt het bedrag overmaken.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


Ik heb het Botanical Prints design papier gecombineerd met de Bedanken in Stijl stempelset en de Label me Lovely pons. De gouden bijtjes komen weer uit de Botanical Prints Product Medley.

KAART RECEPT:

De maten van deze kaarten zijn in inches

Basis kaart: 4 x 5.5 inch
Whisper white: 3.5 x 5 inch
Op het wit plak je design papier
Zwart wit design papier: strook van 1 x 5 inch
Gekleurd design papier: 2.5 x 5 inch
Strook gekleurd karton: 0.5 x 5 inch


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


Het design papier in deze lijn heeft aan 1 kant zwart wit en aan de andere kant een zwartwit print met gekleurde achtergrond. Je kunt afbeeldingen ook inkleuren met bijv. Stampin' Blends, maar ik vind het papier al mooi zoals het is, dus ik heb het zo gelaten. Door het zwart wit papier komt de kleur in het gekleurde design papier mooier naar voren vind ik.


Met alle kleurtjes design papier uit de Botanical Prints Product Medley heb ik twee kaartjes gemaakt.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


De oplettende kijker heeft misschien gezien, dat er één vreemde eend in de bijt is qua tekst.
Dat is expres, want ik had nog 1 ander kaartje nodig, dus die heb ik meteen in deze serie meegenomen. Ik was nu toch lekker bezig. 😃

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


Voor de tekst gebruikte ik de stempelset Thanks for the laughs
Deze stempelset is nu afgeprijsd van €25 voor €15.


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt


Ik hoop dat de huisartsen tevreden zijn met de kaarten die ik voor ze heb gemaakt. De andere kaarten zijn weer in een heel andere stijl. Ik heb niet van alle kaarten foto's gemaakt. Oeps! Maar ik kan van de week nog wel één van de andere kaarten laten zien. Wordt vervolgd...

Ik wens je een heel fijn weekend!

Tot Stempels!


   





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel







Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  





Vergeet niet om de host code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.



Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: