"/""" Caro's Kaartjes: TIJDLOZE TULPEN IN DAFFODIL DELIGHT - casing Sara & Shelli

Pagina's

28 april 2020

TIJDLOZE TULPEN IN DAFFODIL DELIGHT - casing Sara & Shelli

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt

Hallo! Gezellig dat je op mijn blog komt kijken.

Vandaag staat er een kaartje op , dat ik alweer even gelezen voor een speciale gelegenheid heb gemaakt.  Voor deze kaart gebruikte ik de Tijdloze Tulpen stempelset, waarmee je al snel een gezellige fleurig kaart kunt maken.

En ja, ik heb weer geel gebruikt! Ik weet niet wat het is, maar ik zit in een gele fase geloof ik. 😄Normaal ben ik helemaal niet zo van geel, maar met zwart-wit gecombineerd en eventueel nog een neutrale kleur kan ik het wel waarderen.

Dit kaartje heb ik gecased (nagemaakt) naar een voorbeeld van Sara & Shelli. Uiteraard heb ik er ook een beetje mijn eigen draai aan toegevoegd.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt

Het leuke zwart wit papiertje komt uit de Botanical Prints Product Medley, die momenteel in de aanbieding is.  Ik heb dit gecombineerd met daffodil delight designer series paper uit het Brights design papier blokje.

De teksten komen uit de Nederlandse stempelset Nieuwe bloesems.

Alle gebruikte producten zal ik hieronder op een rijtje zetten. Ze zijn via Caro's Kaartjes te bestellen.
Onder deze post lees je ook hoe dat in zijn werk gaat. 

Mocht je iets willen bestellen, kijk dan ook meteen nog even in de webwinkel voor koopjes in de LAST CHANCE afdeling of in de CLEARANCE RACK. Daar kun je alle koopjes met plaatjes erbij vinden. 

Ik wens je vandaag een fleurige dag toe...

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Materiaalpakket om min. 6 kaarten mee te maken
Ik heb nog 2 pakketjes over! 
€18,50
inclusief handleiding en verzendkosten



1 opmerking:

Ilonka zei

Wat een prachtige kaart.
Groetjes Ilonka

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: