"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag met de Stampin' Up! Bedanken in Stijl bundel

Pagina's

6 april 2020

Makkelijke Maandag met de Stampin' Up! Bedanken in Stijl bundel

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen


Hallo!

Ik dacht dat het vandaag wel weer eens tijd was voor een Makkelijke Maandag.

Heb jij dit weekend ook zo genoten van het zonnetje?
Dit heeft me geïnspireerd om voor vrolijk geel te kiezen, dus trok ik een vel Daffodil Delight karton uit de kast. Hiermee maakte ik een dubbele basiskaart in de maat 10,5 x 14.5 cm.

Daarna  heb ik een fleurige rand gestanst uit een stuk whisper white wit (10 x 14 cm) met één van de Ornate Borders Dies stansen. Is hij niet enig?!

Toen ik dit zo zag, dacht ik, dit is alleen al super leuk! Dit heeft niet heel veel meer nodig.

Ik besloot er nog wel een leuke tekst op de maken. Hiervoor gebruikte ik teksten uit de Bedanken in Stijl Stempelset, want deze teksten hebben een leuk lettertype en je kunt er veel verschillende variaties mee maken.

De teksten heb ik met Versamark op zwart karton gestempeld en met wit embossing poeder geëmbosst. Dit geeft altijd een leuk effect vind ik. Door het zwart komt de kleur nog net iets beter naar voren.

Om de teksten netjes recht uit te knippen gebruikte ik de Classic Label pons. Met deze pons kun je makkelijk kleinere teksten uitponsen. Ik heb de uiteinden gewoon met de paper snips schaartje afgeknipt, want ik vond recht leuker dan een puntje. Het paper snips schaartje is één van mijn favoriete producten van Stampin' Up!®. Als je echt een scherp schaartje wilt, dan is dit ook jouw schaartje!

Om de teksten te stempelen heb ik een G-clear block gebruikt. Deze is ideaal voor deze kleine tekstjes!

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Naast Daffodil Delight wilde ik nog een leuk kleurtje uitproberen. Ik koos voor het vrolijke Flirty Flamingo roze. Eigenlijk denk ik, dat deze combinatie in veel kleuren leuk is! 

De uitgestanste rand speelt echt de hoofdrol op deze kaart en komt mooi tot zijn recht door de eenvoud, vind je niet?

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

De Bedanken in Stijl Stempelset + de Ornate Borders Dies vormen samen een bundel, waarmee je 10% korting te pakken hebt. Deze 10% korting zit al in de bundelprijs verwerkt. 

Uiteraard zijn de stempelset en stansen ook los van elkaar verkrijgbaar, maar in combinatie met elkaar geeft het je veel meer creatieve mogelijkheden.

De Bedankten in Stijl bundle is zowel in het Nederlands als in het Engels verkrijgbaar. Ik zal de Engelse variant ook toevoegen in de gebruikte materialen lijst, zodat je ook kunt zien welke teksten daarin zitten.

Onder dit bericht kun je een overzicht vinden met alle gebruikte materialen voor deze creaties.
Deze materialen zijn via mij te bestellen. Meer informatie over de bestelprocedure staat onder de lijst met gebruikte materialen.

Ik hoop dat jouw week met deze kaartjes een beetje vrolijk is begonnen.

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} voor meer informatie over 
de Caro's Kaartjes Siertuin Collectie Make and take kit 
met workshop op afstand



Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} om de folder van de SIERTUIN-COLLECTIE te bekijken


2 opmerkingen:

Cornelie zei

De kracht van eenvoud! Prachtige kaartjes en mooie stans! Geel is niet mijn kleur, maar zo met het wit. Heel erg tof. Nice!

kaneeltje zei

Prachtig én snel gemaakt! Deze ga ik zeker ook maken nu ik zoveel kaarten stuur!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: