"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Do the impossible

Pagina's

20 april 2020

Makkelijke Maandag - Do the impossible

Hallo en welkom!

Het is weer maandag, een nieuwe week is aangebroken.
Verveel jij je nu de corona maatregelen nog steeds van kracht zijn of heb je net als ik nog steeds genoeg te doen? 

Zo heb ik weer een kaartje gemaakt voor de Makkelijke maandag.
Een sportieve deze keer en ik maakte er meteen 2, een staande en een liggende variant.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Toen ik de Do the Impossible stempelset zag, wist ik, dat die in mijn winkelmandje ging belanden. Al was het alleen maar om de wielrenners! Deze had ik namelijk nog niet in mijn collectie. Wielrennen is bij ons thuis een dingetje. Bas en zijn broer rijden ieder weekend tussen de 100 en 150 km weg en ze rijden ook regelmatig georganiseerde tochten door het hele land.

Eén van die tochten wordt georganiseerd door Gran Fondo, de Gran Fondo Rosso. Bij deze tocht zijn de kleuren blauw en roze. Daarom heb ik deze kleuren op mijn kaart gebruikt.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Met de Label me Bold stempelset heb ik een extra ondergrond gestempeld en de happy birthday tekst. Zo heb ik meteen een leuke verjaardagskaart voor als Bas zijn broer straks in mei jarig is en een reserve. Super simpel, maar meer is niet nodig voor deze sportieve kaarten vind ik.

Tot Stempels!


   




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel







Ben je op zoek naar uitverkoopjes?


Klik dan op de banner hieronder om naar de uitverkoop hoek te gaan in de webwinkel. De producten uit de clearance rack zijn ook via de mail te bestellen.

OP=OP!




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €60 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Klik {HIER} om de folder van de SIERTUIN-COLLECTIE te bekijken


1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

leuke kaart voor de makkelijke maandag.
de titel is voor mij alleen al inspiratie om weer eens te gaan stempelen. dank je wel.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: