"/""" Caro's Kaartjes: Creatieve Harten Blog Hop - Favoriete techniek

Pagina's

21 maart 2020

Creatieve Harten Blog Hop - Favoriete techniek

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Hallo!

Welkom bij de Creatieve Harten Blog Hop!


Vandaag showen we je graag onze favoriete technieken. Samen met een aantal teamgenoten uit het Creatieve Harten team ben ik aan de slag gegaan om iets leuks te maken ter inspiratie en je zo kennis te laten maken met stempel technieken, waar wij zelf veel plezier aan beleven.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

Ik heb gekozen voor een relatief simpele techniek, die eigenlijk iedereen wel kan, namelijk een achtergrond kleuren met een Sponge brayer. 

Stampin' Up! heeft hiervoor hele fijne sponsrollers, genaamd Sponge brayers. Ze worden geleverd met 2 handvatten en 4 rollers. De rollers zijn uitspoelbaar onder de kraan, dus je kunt heel makkelijk hergebruiken. Ze kosten €9,50.

Voor mijn achtergrond heb ik 2 kleuren uitgezocht, namelijk Pear Pizzaz en Balmy Blue.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

De groene Pear Pizzaz kleur wilde ik aan de onderkant. Eerst vulde ik mijn roller met inkt, door de roller over het Pear Pizzaz inktpad te rollen. 

Begin van je papier af te rollen, zonder druk te zetten. Laat de roller het werk doen! En dan rollen, rollen rollen... 

Je begint iedere keer onderaan van rechts naar links en rolt als het ware van links naar rechts rollend naar boven.

De truc is om net zo lang door te rollen tot je het gewenste resultaat hebt gekregen.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

In de Balmy Blue blauwe kleur deed ik hetzelfde, maar dan aan de bovenkant. Rol ook deze kleur tot iets boven het midden. Ga ook over de groene kleur heen, zodat de kleuren in elkaar overlopen.

Verder raad ik ook aan om af en toe even met van boven naar onder te rollen of andersom, zonder nieuwe inkt op te pakken met je roller.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

De tweede techniek die ik op deze kaart heb gebruikt is kleuren met Stampin' Blends stiften. 

Ik ben geen held met inkleuren, maar met deze stiften lukt het me aardig. En met de color lifter kun je eventueel kleine foutjes makkelijk corrigeren. En dat is natuurlijk super fijn! 

Ik kleurde in dit geval het schaapje uit de stempelset Welcome Easter. Schattig he?!

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl, Stampin' Up! verkooppunt, Stampin’ Up! Nederland, Stampin’ Up! hobby materialen

De derde techniek die ik op deze kaart toepaste is heat embossing. Ook één van mijn favoriete technieken. Ik gebruik het vaak voor teksten, zodat ze er net wat meer uitspringen. Vandaag embosste ik de tekst met zwart glitter embossing poeder van Stampin' Up!®. 

Daarnaast heb ik ook nog wat leuke kleine bloemetjes op mijn gesponste achtergrondje geëmbosst met wit embossing poeder. 

Ik raad je aan om eerst een embossing buddy over je papier te halen als je gaat embossen. Deze buddy zorgt ervoor, dat het poeder niet op de rest van je papier blijft plakken. Zo komt het alleen waar je gestempeld hebt.

De bloemetjes komen ook uit de stempelset Welcome Easter. Deze set heb ik net nieuw binnen en ik vind 'm enig!


Tot slot heb ik nog een paar water spetters over mijn achtergrondje gesprenkeld. Heel subtiel deze keer. Dit geeft een beetje dromerig effect.

En zo zie je, dat je met een paar vrij simpele stempeltechnieken een leuk babykaartje kunt maken.
Deze gaat dit weekend onderweg naar mijn Artisan Design Team teamgenoot Nina, die pas bevallen is van een lief dochtertje genaamd Lotta.

En dan is het nu tijd om door te hoppen naar mijn vriendin Monique voor nog meer inspiratie.. Klik op de naam van Monique in het lijstje hieronder en neem ook even gezellig een kijkje bij de anderen!



Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel


Sponge Brayers
[141714]
€ 9,50
Bonanza Dies
[151566]
€ 31,00
Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Embossing Buddy
[103083]
€ 7,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00


Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.



Dit bedankje geldt alleen voor gekwalificeerde online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Tijdens Sale A Bration kun je mooie exclusieve GRATIS Stampin' Up!® producten uitzoeken bij een bestelling vanaf €60. Bij €60 mag je één product uitzoeken en vanaf €120 mag je twee producten uitzoeken of kun je kiezen voor de exclusieve producten, die speciaal vanaf dit bedrag gelden. Deze exclusieve producten zijn speciaal voor de Sale A Bration actie gemaakt en zijn niet los verkrijgbaar.
De Sale A Bration actie loop van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Wil jij ook Stampin' Up!® demonstratrice worden? Wacht dan niet langer en sla je slag tijdens Sale A Bration. Want hoewel het starterspakket sowieso al een leuke deal is, krijg je tijdens Sale A Bration nog meer voordeel. Bovenop de €46 die je gratis extra mag uitzoeken in je starterspakket (kies voor €175 uit en betaal €129), krijg je er nu een een stempelset naar eigen keuze +een handig snijapparaatje + een een pakketje design papier (6x6 inch/ 15.2x15.2 cm) geheel gratis bij.
Deze actie is geldig van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.



Ik ben druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten en ik hou een uitverkoop van materialen, die ik niet meer gebruik, maar die jij misschien nog wel leuk vindt. Neem gerust een kijkje op de uitverkoop pagina! Wie weet zit er iets voor je bij. Klik {HIER} om te gaan neuzen... Veel plezier!

5 opmerkingen:

Sandra korten zei

Wat een lieverd! 😍

Monique zei

Wat een geweldig lief kaartje zeg, zo cute! Lekker veel techniekjes op een ogenschijnlijk eenvoudig kaartje, helemaal geweldig!

Carola Creations zei

Wat een schattig kaartje, heel erg lief xxx

Diana van Otterlo zei

Wow, jij hebt leuk al je favoriete technieken gecombineerd! Heel schattige kaart zeg!

DB zei

Wat een schatje is het. Zoals ik al zei: Great minds...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: