"/""" Caro's Kaartjes: STEMPEL EN SCRAP SKETCH UITDAGING - TIMELESS TROPICAL

Pagina's

27 februari 2020

STEMPEL EN SCRAP SKETCH UITDAGING - TIMELESS TROPICAL



Hallo!

Wij zijn heerlijk aan het genieten van een weekje Voorjaarsvakantie. Van bloggen komt even niet zoveel terecht, maar vandaag wilde ik je de nieuwe uitdaging van Stempel en Scrap niet onthouden!

Zelf ben ik altijd dol op het werken met een sketch. Er komt altijd wel iets moois uit voort. Als je het nog nooit hebt gedaan zou ik zeggen, probeer het eens en je zult jezelf verrassen.

Deze keer hebben we een sketch, die vrij breed te interpreteren is. Wij zijn erg benieuwd wat jij hiermee gaat maken!



Zelf heb ik me voor deze sketch gewaand in Tropische sferen.
Ik was even toe aan iets neutraals na alle kleurtjes, waarmee ik de afgelopen tijd heb gewerkt.
Daarom koos ik ervoor om mijn kaart wit met crumb cake (zandkleur) te maken.



Zelfs in deze neutrale kleuren is dit een heerlijk tropisch tafereeltje en waan je je zo op vakantie! Dit alles is gemaakt met de TIMELESS TROPICAL stempelset en bijbehordende IN THE TROPICS DIES (stansen) van Stampin' Up!®. Een heerlijke set om even lekker bij weg te dromen...

En heb je die gave embossing folder gezien op de achtergrond? Dat is de COASTAL WEAVE 3-D embossing folder. Wat past hij mooi bij deze set he?!

Wist je trouwens dat Stampin' Up!® een speciale plaat heeft om deze 3-D embossing folders nog mooier uit je stansmachine te laten komen? Ik heb 'm toevallig met deze kaart uitgeprobeerd en het werkt echt 10x prettiger!

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Bestellen kan via E-mail of via de webwinkel. Meer informatie hierover kun je vinden onder dit bericht.

Doe jij ook mee met Stempel en Scrap?
Je kunt jouw creatie gemaakt met de sketch uploaden op ons Stempel en Scrap Blog via INLINKZ.
Ook als je geen blog hebt kun je mee doen!
Je hebt nog tot en met 13 maart a.s. om een leuke creatie te maken en {in deze post hier klikken om meteen naar de desbetreffende post te gaan} te uploaden.

Tot Stempels!


   





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.




Deze bedankjes gelden alleen voor de online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Tijdens Sale A Bration kun je mooie exclusieve GRATIS Stampin' Up!® producten uitzoeken bij een bestelling vanaf €60. Bij €60 mag je één product uitzoeken en vanaf €120 mag je twee producten uitzoeken of kun je kiezen voor de exclusieve producten, die speciaal vanaf dit bedrag gelden. Deze exclusieve producten zijn speciaal voor de Sale A Bration actie gemaakt en zijn niet los verkrijgbaar.
De Sale A Bration actie loop van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Wil jij ook Stampin' Up!® demonstratrice worden? Wacht dan niet langer en sla je slag tijdens Sale A Bration. Want hoewel het starterspakket sowieso al een leuke deal is, krijg je tijdens Sale A Bration nog meer voordeel. Bovenop de €46 die je gratis extra mag uitzoeken in je starterspakket (kies voor €175 uit en betaal €129), krijg je er nu een een stempelset naar eigen keuze +een handig snijapparaatje + een een pakketje design papier (6x6 inch/ 15.2x15.2 cm) geheel gratis bij.
Deze actie is geldig van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Ik ben druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten en ik hou een uitverkoop van materialen, die ik niet meer gebruik, maar die jij misschien nog wel leuk vindt. Neem gerust een kijkje op de uitverkoop pagina! Wie weet zit er iets voor je bij. Klik {HIER} om te gaan neuzen...
Veel plezier!





1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie uitwerking van deze sketch...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: