"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Tijdloze tulpen - een bloemetje voor jou

Pagina's

8 januari 2020

Stampin' Up!® Tijdloze tulpen - een bloemetje voor jou

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Hier is een bloemetje voor jou om je dag een beetje op te fleuren. Misschien is dat helemaal niet nodig en heb je al een top dag, maar dan nog is het leuk.

Deze kaartjes heb ik alweer een poosje geleden gemaakt, toen ik net de TULIP BUILDER PUNCH en de TIJDLOZE TULPEN stempelset binnen had. Vergeet ik ze helemaal om te laten zien. Nou ja zeg! Gelukkig zijn ze lekker tijdloos en kan het altijd.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Geen gedoe meer met knippen, want met de pons kun je de gestempelde tulpen super snel en netjes uitponsen.

De zachte kleur van de tulp heb ik afgestemd op het MAGNOLIA LANE DESIGNER SERIES PAPER, wat ik als achtergrond heb gebruikt.

Het witte middendeel waar de bloem op rust heb ik bewerkt met de SUBTLE 3-D EMBOSSING FOLDER, zodat er een klein beetje structuur in het papier komt. 

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Opeens had ik een brainwave en heb ik de adresregels voor op de envelop ook in stijl gemaakt met de TIJDLOZE TULPEN stempels. Deze stempelset is er zowel in het Nederlands als in het Engels, dan heet hij TIMELESS TULIPS.
Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

De tekst een bloemetje voor jou blijft één van mijn favorieten om te gebruiken. Je kunt er alle kanten mee op. Deze tekst komt uit de Nederlandse stempelset RECHT UIT HET HART. Met stip mijn nummer 1 van de Nederlandse stempelsets die Stampin' Up!® heeft, al is er nu wel geduchte concurrentie gelanceerd met de nieuwe Stampin' Up!® mini catalogus en Sale A Bration.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Ik ben erg benieuwd hoe je deze set met tulpenkaartjes vindt.

Ik hoef je niet meer uit te leggen, dat alle Stampin' Up!® producten die ik hier gebruikt heb ook via mij te bestellen zijn toch? carooskaartjes@hotmail.nl Vergeet niet dat het SALE A BRATION is en dat je tot en met 31 maart gratis producten kunt verzamelen bij iedere aanschaf van €60 aan Stampin' Up!® materialen.

Deze bloemetjes zijn inmiddels al onderweg gegaan en hebben een dankbare bestemming gevonden.

Tot Stempels!


   







Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel






Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


2 opmerkingen:

alma.heijenk@gmail.com zei

oh Caro, wat MOOI!!!!
zeker de enveloppe!
gefeliciteerd met je plaatsje in het artisan design team. Ben heel benieuwd naar je projecten en naar die van de anderen natuurlijk.

kaneeltje zei

Wat is die envelop gaaf gedaan! Prachtige combi zo samen.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: