"/""" Caro's Kaartjes: PAINTED POPPIES TEAMMIDDAG

Pagina's

31 januari 2020

PAINTED POPPIES TEAMMIDDAG


Hallo!

Het is alweer even geleden dat ik een blogpost heb geschreven. Helaas kwam het 'gewone' leven even tussendoor. Heb jij dat nu ook? Januari vliegt gewoon voorbij!

We zijn de laatste weken druk geweest met het bezoeken van allerlei open dagen om een goede middelbare school te kiezen voor onze jongste zoon. 

Daarnaast ben ik ook naar een cursus geweest voor mijn werk op een dag dat ik normaal wat Stampin' Up! dingetjes doe. De cursus was wel erg interessant en ging over kinderen met een aangeboren spraak/taalachterstand. Veel van geleerd, dus zeker geen spijt dat ik naar deze dag ben geweest.

Tussendoor heb ik samen met Monique en Leoni nog een leuke workshop gegeven en hebben we een gezellige teammiddag gehad bij Sandra thuis, met een aantal teamgenootjes. En over dat laatste wil ik vandaag een berichtje bloggen.

Eens in de 2 maanden organiseert iemand uit het team een middag, waarbij we iets leuks gaan maken.
Degene die het organiseert bepaalt de datum,  nodigt iedereen uit, verzint iets leuks om te maken, bereid dit project voor en zorgt voor een gezellige middag. Deze keer was het de beurt aan Sandra in Etten-Leur.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/
Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Sandra had 2 leuke kaarten met de Painted Poppies bundle voor ons voorbereid om te maken.
Sandra staat bekend om haar clean and simple stijl, maar wel met leuke techniekjes.

Zo liet ze ons zien hoe je meer met je stansjes kunt doen, door ze als achtergrondje te gebruiken.
En hoe dit ook kan door één en dezelfde stempel te gebruiken.
Het is leuk om te zien hoe verschillend het wordt als je of een stempel of een stansje gebruikt.

Bovenstaande kaartjes zijn dus een design van Sandra Korten en alle eer gaat naar haar. Wij hebben ze mooi mogen namaken. 

Op de allereerste foto van deze blogpost zie je ons allemaal helemaal serieus aan het werk, want de kaartjes waren zo leuk om te maken! We kijken echt of we aan het knutselen zijn of ons leven ervan afhangt, maar we hebben gelukkig ook veel gelachen en lekker gekletst ondertussen. 

Dat is het leuke van deze middagen. Je kunt met elkaar over leuke ideetjes praten, maar ook over dingen waar je tegenaan loopt en ervaringen uitwisselen en weer helemaal opnieuw geïnspireerd raken.


Sandra had ons gevraagd om 2 voorbeelden mee te nemen, zodat we een showtafeltje konden maken met leuke inspiratie. En wat bleek, we hadden allemaal zoveel leuks te laten zien, dat we een stuk tafel tekort kwamen! Zoveel mooie en leuke inspiratie van diverse leuke Stampin' Up!® sets. Echt super leuk!

We hadden ook nog leuke swapjes gemaakt voor elkaar, maar oepsie...deze ben ik vergeten op de foto te zetten. Ik zal eens kijken of ik dat alsnog kan doen.


Aan het eind van de middag had iedereen de kaartjes af en was dit de craftermath. Natuurlijk hebben we dit met elkaar even opgeruimd, voordat we voldaan en weer helemaal geïnspireerd weer naar huis gingen.

Sandra, ik vond je kaartjes super gaaf! En ben met dit ideetjes nog eens aan de slag gegaan. Mijn variatie op jouw kaartjes zal ik snel showen. Bedankt voor de gezellige middag!

Tot Stempels!


 




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel


   


Bekijk onderstaande video als je nog meer leuke voorbeelden wilt zien met de producten uit de 
PEACEFUL POPPIES PRODUCT SUITE



Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.


Deze bedankjes gelden alleen voor de online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Tijdens Sale A Bration kun je mooie exclusieve GRATIS Stampin' Up!® producten uitzoeken bij een bestelling vanaf €60. Bij €60 mag je één product uitzoeken en vanaf €120 mag je twee producten uitzoeken of kun je kiezen voor de exclusieve producten, die speciaal vanaf dit bedrag gelden. Deze exclusieve producten zijn speciaal voor de Sale A Bration actie gemaakt en zijn niet los verkrijgbaar.
De Sale A Bration actie loop van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Wil jij ook Stampin' Up!® demonstratrice worden? Wacht dan niet langer en sla je slag tijdens Sale A Bration. Want hoewel het starterspakket sowieso al een leuke deal is, krijg je tijdens Sale A Bration nog meer voordeel. Bovenop de €46 die je gratis extra mag uitzoeken in je starterspakket (kies voor €175 uit en betaal €129), krijg je er nu een een stempelset naar eigen keuze +een handig snijapparaatje + een een pakketje design papier (6x6 inch/ 15.2x15.2 cm) geheel gratis bij.
Deze actie is geldig van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Ik ben druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten en ik hou een uitverkoop van materialen, die ik niet meer gebruik, maar die jij misschien nog wel leuk vindt. Neem gerust een kijkje op de uitverkoop pagina! Wie weet zit er iets voor je bij. Klik {HIER} om te gaan neuzen...
Veel plezier!





Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: