"/""" Caro's Kaartjes: From my heart cadeaukaart

Pagina's

3 januari 2020

From my heart cadeaukaart

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Al een beetje gewend in het nieuwe jaar?

Ik ben hard bezig met het opruimen van onze zolder. Kennelijk zijn mijn opruimklieren geprikkeld geraakt de afgelopen week en ik moet zeggen, het is heerlijk om eens door alle spullen, die we de afgelopen jaren hebben verzameld heen te gaan en eens een hoop dingen weg te gooien. Dat ruimt echt lekker op!

Daarnaast ben ik ook langzaam begonnen aan de opruiming van mijn stempelspullen.
Hiervan doe ik ook het e.e.a. weg en hiervoor heb ik een speciale uitverkoop pagina geopend op mijn blog. Binnenkort komt er nog meer op te staan, maar ook nu staan er al leuke dingen op, dus neem gerust even een kijkje. Klik {HIER} om meteen even te kijken.

Gelukkig is het nog vakantie hier en kan ik tussen het opruimen door af en toe ook nog een leuk projectje maken. Zo laat ik je vandaag graag een cadeaukaart zien, die ik heb gemaakt met de FROM MY HEART suite (pg. 9 in de mini catalogus). De twee hartenponsen zijn zo leuk samen te combineren voor alle van harte projecten.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Deze cadeaukaart heb ik gemaakt voor Valentijn. De kleuren zijn misschien niet echt mannelijk voor een valentijnskaart, maar wie zegt dat je alleen valentijnskaarten naar mannen kunt sturen? Je kunt toch ook je beste vriendin eens verrassen met een leuke kaart? Waarom niet!

Je kunt 'm ook heel makkelijk gebruiken voor een verjaardag met een 'van harte gefeliciteerd' of simpelweg 'van harte' tekst. Dan stempel je gewoon een ander hartje uit de HEARTFELT stempelset, ook erg leuk!

Het FROM MY HEART SPECIALTY DESIGNER SERIES PAPER combineert erg leuk met de HEARTFELT stempelset en het HEART PUNCH PACK. Op de HEART FOIL TIN, zie je hoe ik het speciale design papier heb uitgeponst met één van de harten ponsen. Hieronder heb ik één van de  HEART DOILIES gebruikt, een tekstje erop met wat pareltjes en je hebt een super leuk weggevertje. Ik heb trouwens in deze tin 3 Ferrero Rocher chocolaatjes verstopt, maar je kunt er ook leuke cakejes in bakken, want ze kunnen echt in de oven (zonder het plastic dekseltje dan, maar dat lijkt me logisch).

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Aan de binnenkant van deze cadeaukaart is een opbergvak voor een cadeaubon, concertkaartjes, geld of zoiets dergelijks.

Ik heb beide projectjes afgestyled met de bijpassende FROM MY HEART FACETED GEMS. Dit zijn super leuke steentjes, weer eens wat anders dan de standaard plakdiamantjes.

Dit leuke project kun je komen maken tijdens onze MET LIEFDE GEMAAKT WORKSHOP op zaterdag 18 januari 2020.
Er is nog plek, dus geef je gezellig op!
Klik {HIER} voor meer informatie op de pagina waar je je ook meteen kunt aanmelden.
Opgeven kan nog tot en met 4 januari a.s.

Dit berichtje is eigenlijk een beetje een voorproefje, want rond de klok van 17.00 uur komt er vandaag nog een blogberichtje. Dan mag ik mee doen met de blog hop van het Artisan Design Team. Ik hoop dat je dan ook weer even een kijkje komt nemen, want er zijn erg veel SUper leuke projecten te zien gemaakt met de FROM MY HEART suite.

Tot Stempels!


   






Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Online bestellen 

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.


Deze bedankjes gelden alleen voor de online bestellingen!


Bestellen via de mail

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Bij bestellingen vanaf €50 zijn de verzendkosten gratis, als bedankje.
Dit geldt alleen voor bestellingen, die via de mail worden gedaan.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Tijdens Sale A Bration kun je mooie exclusieve GRATIS Stampin' Up!® producten uitzoeken bij een bestelling vanaf €60. Bij €60 mag je één product uitzoeken en vanaf €120 mag je twee producten uitzoeken of kun je kiezen voor de exclusieve producten, die speciaal vanaf dit bedrag gelden. Deze exclusieve producten zijn speciaal voor de Sale A Bration actie gemaakt en zijn niet los verkrijgbaar.
De Sale A Bration actie loop van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Wil jij ook Stampin' Up!® demonstratrice worden? Wacht dan niet langer en sla je slag tijdens Sale A Bration. Want hoewel het starterspakket sowieso al een leuke deal is, krijg je tijdens Sale A Bration nog meer voordeel. Bovenop de €46 die je gratis extra mag uitzoeken in je starterspakket (kies voor €175 uit en betaal €129), krijg je er nu een een stempelset naar eigen keuze +een handig snijapparaatje + een een pakketje design papier (6x6 inch/ 15.2x15.2 cm) geheel gratis bij.
Deze actie is geldig van 3 januari 2020 tot en met 31 maart 2020.


Ik ben druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten en ik hou een uitverkoop van materialen, die ik niet meer gebruik, maar die jij misschien nog wel leuk vindt. Neem gerust een kijkje op de uitverkoop pagina! Wie weet zit er iets voor je bij. Klik {HIER} om te gaan neuzen...
Veel plezier!





Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: