"/""" Caro's Kaartjes: Merry Christmoose

Pagina's

23 december 2019

Merry Christmoose


Caro's Kaartjes Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

De kerstdagen staan voor de deur. Is de kerststress bij jullie al toegeslagen?
Afgelopen week was ik ziek en ik ben nog steeds een beetje iebelwiebel, snif snotter snuit, maar gelukkig gaat het weer een stuk beter.

De kerstcadeautjes zijn binnen en met behulp van manlief zijn ook de kerstboodschappen van de partij. Foute kersttruien, oude en nieuwe kerstmutsen...check! Wij zijn er bijna helemaal klaar voor...

Alleen heb ik niet alle kerstkaarten op tijd kunnen versturen helaas. Ik heb het schrijven van de kerstkaarten dit jaar in etappes gedaan, in plaats van allemaal in 1 keer. En toen werd ik ziek....ik had een fikse bronchitis te pakken. Inmiddels heb ik al meer dan 60 kaarten verzonden, maar nog niet aan iedereen die op mijn lijstje stond. Hopelijk is het me vergeven. 

Vandaag laat ik je één van mijn laatste kerstkaartencreaties zien, met de Merry Moose bundle (Merry Moose stempelset + Moose punch). Deze leuke pons met bijpassende stempelset is nog verkrijgbaar tot en met 2 januari a.s. Daarna is hij even uit de collectie.

Ik wil namens deze weg iedereen hele fijne kerstdagen toewensen.
Wij gaan er iets moois van maken en ik hoop jullie ook!
Geniet ervan.

Tot Stempels!


   



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: