"/""" Caro's Kaartjes: Good Morning Magnolia - for someone special

Pagina's

16 december 2019

Good Morning Magnolia - for someone special


Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Eén van mijn favoriete sets uit de Stampin' Up!® jaarcatalogus is de Good Morning Magnolia bundle. Naast de grote bloem stempel, zitten daar ook stansen bij, waarmee je vrij snel hele mooie bloemen kunt maken.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Met deze bloem heeft je kaart meteen een mooie eye-catcher. Verder is er eigenlijk nog maar weinig nodig. Zeker als je de bloem de hoofdrol wilt geven. 

Maar naast de bloemen, bevat deze stempelset ook een mooie tekst, waarmee je iemand een compliment kunt geven.

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Je kunt deze kaart ook heel leuk verwerken op een cadeautje.

Zo heb ik de kaart gebruikt op de cadeautjes, die ik tijdens On Stage mee heb genomen voor mijn teamgenoten, die mee mochten naar het Silver Elite diner.  Het inpak papiertje (van de Hema) in pool party kleur, paste perfect bij mijn kaartje. En aangezien dit papier al vrij druk is, was ik blij dat ik mijn kaart lekker rustig had gehouden, zodat alles weer een beetje in balans is.

Voor Daniëlle, mijn rechterhand voor al het regelwerk van onze team bloghops, had ik ook een mooi cadeautje gekocht, namelijk een lekker Rituals pakket. Dit heb ik op dezelfde wijze ingepakt en dit zie je dan ook hier op de foto. Iedere maand zorgt Daniëlle ervoor, dat wij onze linkjes kwijt kunnen en dat de bloghop in goede orde verloopt. Dat verdiende een bedankje!

Ik hoop dat mijn teamgenoten het cadeau leuk vonden. Helaas ben ik vergeten een foto hiervan te maken. Ik had een gepersonaliseerde borrelplank voor ze laten maken. Daarbij heb ik het nieuwe borreltijd kookboek van Laura's bakery ingepakt. Het was in ieder geval een cadeautje wat ik zelf heel erg leuk vond om te geven en heel verdiend.

Tot Stempels!


   





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: