"/""" Caro's Kaartjes: From my heart - Valentijn schilderijtje

Pagina's

30 december 2019

From my heart - Valentijn schilderijtje

Caro's Kaartjes, Onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice, www.carooskaartjes.blogspot.nl,  carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Heb jij genoten van de All you need is love kerstspecial?
Eerlijkheidshalve moet ik toegeven, dat ik niet heb gekeken, maar de voorstukjes van dit programma gaven me wel een ideetje. Zoveel liefde, zoveel hartjes...en opeens kreeg ik een home deco ideetje.

Ik ben meteen mijn knutselzolder op gegaan en heb een liefdevol schilderijtje in elkaar gezet.
Zo'n schilderijtje is weer eens wat anders dan een Valentijnskaart. Leuk om cadeau te geven of om zelf neer te zetten.

Je kunt dit schilderijtje ook als basis gebruiken om een leuke foto op te bewerken.
Kortom, er zijn meerdere mogelijkheden mee.

Ik denk dat ik 'm voor bij ons in huis nog eens in het blauw/turquoise ga maken. Met al drie mannen in huis is dat misschien een betere kleur, want mijn mannen houden niet zo van roze. Of misschien is het een leuke tegenhanger ter ondersteuning van het zijn van de enige vrouw in dit huishouden. Mmmm....ik ga er nog eens even over denken.

Ik hoop dat je het een leuk schilderijtje vindt. Het is gemaakt met de FROM MY HEART SUITE uit de Stampin' Up! mini catalogus (pg. 9). Op dit schilderijtje schittert vooral één van de harten ponsen uit het HEART PUNCH PACK (pg. 10). Deze super leuke Stampin' Up!® producten vallen  zijn verkrijgbaar vanaf 3 januari 2020 en vallen helemaal in mijn straatje. Ik ben namelijk dol op hartjes! Jij ook?

Tot Stempels!


   






P.S. Ik ben deze week druk bezig geweest met het uitmesten van mijn kasten en ik hou een uitverkoop van materialen, die ik niet meer gebruik, maar die jij misschien nog wel leuk vindt. Neem gerust een kijkje op de uitverkoop pagina! Wie weet zit er iets voor je bij. Klik {HIER} om te gaan neuzen...
Veel plezier!




Stampin' Up!® bestellen:


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel


Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 

Bestel je meer dan €200, gebruik deze code dan niet! Je hebt dan recht op hostess rewards en kunt gratis producten uitzoeken.





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: