"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke chocolademelk verpakking

Pagina's

13 september 2019

Makkelijke chocolademelk verpakking

https://carooskaartjes.blogspot.com/ , carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

De vakantie is voorbij, het is inmiddels september en we komen langzaam weer terug in de routine.
Sportclubjes starten weer met trainen en de eerste ouderbijeenkomsten op school zijn georganiseerd.
Kortom begin september is er altijd wel iets te doen.

In alle drukte is het ook belangrijk om af en toe even een momentje voor jezelf in te bouwen.
Hiervoor heb ik een makkelijke chocolademelk verpakking gemaakt.

Deze verpakte chocomelletjes heb ik samen met de Stampin' Up!® najaars catalogus naar al mijn lieve klanten gestuurd, zodat zij heerlijk kunnen genieten van een break al bladerend in de catalogus met een kop warme choco. Even een verwenmomentje!

https://carooskaartjes.blogspot.com/ , carooskaartjes@hotmail.nl

Afgelopen zaterdag deed ik mee aan de Creatieve Harten Bloghop en de oplettende kijker zal het misschien al opgevallen zijn, dat dit modelletje wel erg doet denken aan aan de simpele pocket kaart.
Klik {hier} als je deze blogpost hebt gemist en alsnog wilt kijken.

Dat komt omdat ik de simpele pocket kaart heb gebaseerd op deze chocomel verpakking.
Het principe is het zelfde, alleen de maten zijn ietsje aangepast.

Helaas heb ik voor dit project de maten niet opgeschreven.
Ik heb het zakje chocomel gemeten en ben met een half 4 aan de slag gegaan.
Meten is weten! Ik hou me niet zo vast aan bepaalde maatvoeringen.

Zoals het uitkomt komt het uit. Soms lukt het en soms ook helemaal niet.
Deze keer is het aardig gelukt toch?
Simpel, maar het designpapier was te mooi voor meer opsmuk.

Knutsel jij ook weleens uit de losse pols?

Ik wens je een fijn weekend!

Tot Stempels...




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel




STAMPIN' UP!® BESTELLEN


Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



DESIGN PAPIER ACTIE





Wil je het plaatje groter bekijken en meer informatie over een bepaalde papierserie? Klik dan op het plaatje, dan opent automatisch de webwinkel, waar je het beter kunt zien.

Heb je interesse in deze actie en wil je design papier aanschaffen?
Mail dan gerust jouw bestelling door naar carooskaartjes@hotmail.nl of shop lekker zelf in de webwinkel (afrekenen kan met credit card). Vergeet in het laatste geval niet om de huidige hostess code toe te voegen (zie rechter zijbalk).

1 opmerking:

alma.heijenk@gmail.com zei

mmm lekker hoor, beker choco met dot slagroom, lekkere verwennerij voor je klanten.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: