"/""" Caro's Kaartjes: Hallo

Pagina's

20 augustus 2019

Hallo

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Hallo!

Zo, daar ben ik weer. Terug van weggeweest.
Ik ben er even een paar weekjes heerlijk tussenuit geweest. 
Heb je me gemist?

Het is misschien een beetje een raar tijdstip voor een blogbericht, maar ik zit nog helemaal in de vakantiemodus. Gelukkig heb ik nog heel even vrij om wat te acclimatiseren, voordat ik weer hard aan de slag moet.

Net voor onze vakantie liep het een beetje in de soep door allerlei oorzaken en moest ik helaas het bloggen even laten voor wat het was. Soms lopen dingen nu eenmaal niet helemaal zoals je gepland had, zonder dat je daar zelf invloed op hebt.


Maar daarna hebben we ook drie heerlijke weken vakantie gehad.
We zijn naar Zweden geweest.

Samen met Bas en Gio heb ik daar een rondreis gemaakt. Zo gaaf!
We hebben erg genoten van de natuur en de rust die je daar kunt vinden.

Hier is een kleine sfeerimpressie met wat fotootjes van onze reis.





We hebben gevist en gezwommen in meren met bruin water. Best gek, dat het water bruin is in plaats van blauw, maar dat komt doordat er in Zweden veel ijzer in de grond zit.








We hebben een fietstocht door de bossen gemaakt over een oude rails met een ingenieuze fiets.
Dat was echt super leuk! Dit werd gerund door een Nederlands echtpaar uit Hoek van Holland, die nu daar gesettled zijn.



We hebben gerodeld en rendieren gespot. Vooral dat laatste was op het laatst een hele sport geworden. We vonden het zo leuk!


We hebben diverse watervallen gezien. Wat is de natuur toch mooi!



We hebben met gevaren met een bootje. Ook al zo leuk om te doen. Lekker aanleggen aan een steiger en plonsen in het water of op je gemak wat vissen proberen te vangen. 


We hebben heel veel gewandeld en op zijn tijd ook genoten van een echte Zweedse fika (koffiemomentje).






We hebben ons vooral verbaasd over de schoonheid en de geweldige uitzichten. Je kon tot heinde en ver kijken. Zo geweldig! Ik geloof niet dat ik ooit tot zover aan de horizon heb kunnen kijken. Wat zijn wij dan klein in deze grote wereld.


Als toetje zijn we nog even in Denemarken geland voor een bezoekje aan Legoland. En daar kwamen we Raphaël van der Vaart tegen. Voor Gio natuurlijk de kers op de taart.

Het was een geweldige vakantie, maar na zoveel weken niets te hebben geknutseld begon het toch wel weer te kriebelen. 

Weer helemaal opgeladen, bruis ik van de ideetjes. Dat is wel altijd oppassen geblazen, want dat kan ook leiden tot frustratie, omdat niet al die ideetjes tot uitwerking kunnen komen. Dan zou ik echt dag en uur aan het knutselen zijn en dat gaat nu eenmaal niet. Dus maar bij het begin beginnen dan.

Vandaag heb ik voor het eerst na de vakantie een kaartje gemaakt. Dit kaartje laat ik je natuurlijk graag zien.

Stampin' Up! hobbymaterialen zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl of kijk op https://carooskaartjes.blogspot.com/

Het leek me leuk om je weer even hallo te zeggen, dus maakte ik een hallo kaart met mijn favoriete design papier en de super schattige vogeltjes stempels. Zijn ze niet enig?

Het frame heb ik gemaakt met de rechthoekige stitched stansen. Je kunt hiermee natuurlijk gewoon een rechthoek uitstansen met stiksteekjes effect, maar als je er 2 in elkaar legt heb je een soort frame of een lijstje, net hoe je het wilt noemen. Omdat er best veel maatjes in deze stansenset zitten kun je hiermee qua dikte en grootte lekker variëren.

En dan heb ik nog een leuk nieuwtje voor de mensen die nog graag wat snijmesjes inslaan.
Hoort zegt het voort....

Woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.00 uur zijn de snijmesjes weer te bestellen!
Dit is de allerlaatste keer dat er snijmesjes te koop zijn.

Natuurlijk ga ik mijn uiterste best doen om nog een aantal setjes te bemachtigen, maar ik kan niets beloven. Ik kan 3 setjes per klant bestellen, als het lukt.
Het systeem werkt net zoals met concertkaartjes. Wie het lukt heeft geluk.

Heb je een credit card? Dan zou ik je willen adviseren om zelf te proberen de mesjes via de webwinkel te bestellen op woensdagavond 28 augustus 2019 om 19.00 uur!

Mocht je via de webwinkel gaan bestellen, vergeet dan niet om de nieuwe hostess code in te vullen.
Deze is: 2AVGSVSW.

De nieuwe hostess code staat nog niet op mijn blog. Ik moet het plaatje nog maken en opnieuw uploaden. Dat komt van de week goed als ik weer een beetje uit het vakantieritme kom...

Ik hoop dat jij ook een leuke zomer hebt gehad.
Er komt nog mooi weer aan van de week, dus geniet lieve mensen.

Tot Stempels!



Gebruikte Stampin' Up!® materialen:


Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
Klik op het plaatje voor meer informatie in de webwinkel





Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}



Heb je in juli een bestelling gedaan en Bonus Dagen codes gemaild gekregen? 
Vergeet dan niet om je codes nog voor 31 augustus a.s. in te wisselen!
Per code heb je recht op €6 gratis aan Stampin' Up!® materialen.

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: