"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Good Morning Magnolia

Pagina's

10 juni 2019

Makkelijke Maandag - Good Morning Magnolia

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo!

Wat leuk dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.

Vandaag is het weer eens Makkelijke Maandag.
Dat betekent, dat ik een eenvoudig en snel te maken kaartje aan je laat zien.
Op dit moment ben ik namelijk helemaal into snel en makkelijk.

Voor deze kaart heb ik nog een keertje de prachtige Magnolia stempel erbij gepakt.
Deze grote bloem is echt een blikvanger voor je kaart en heeft verder weinig nodig.
Ik heb de bloem ingekleurd met Stampin' Blends en uitgestanst met de bijbehorende stansen (dies).

Om de bloem wat meer uit te lichten heb ik een blauwe waas om de bloem heen gesponsd.
Hiervoor heb ik een kopie exemplaar van de bloem gestanst. Deze heb ik als masker gebruikt om wat licht blauwe inkt (Pool Party) te sponsen met spongedaubers.

De bloem heb ik met dimensionals (3-d blokjes) opgehoogd, zodat er echt een blauwe schaduw ontstaat.

Daarna nog het woord Hello gestempeld uit de Good Morning Magnolia stempelset en ter versiering nog wat sequins en rhinestones (plakdiamanten) toegevoegd en klaar was mijn kaartje!

Voor de kaartbasis heb ik de heel handige notecards van Stampin' Up!® gebruikt. Geen gedoe met snijden en rillen. Hiermee kun je meteen aan de slag. En er zitten ook meteen bijpassende enveloppen bij, die je zelf ook nog leuk kan versieren. Super fijn!

Wat een lekker begin van deze maandag.
Een fleurige dag wens ik je toe.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉





Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Betaling is mogelijk via bankoverschrijving, Tikkie of betaalverzoek.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: