"/""" Caro's Kaartjes: Pluk de dag cadeautje

Pagina's

8 mei 2019

Pluk de dag cadeautje


Hallo allemaal,

Vlakvoor onze vakantie heb ik nog een leuk doosje gemaakt.
In het doosje zit een inktpad verstopt in dezelfde kleur als de Buffalo Check achtergrond, namelijk Flirty Flamingo.

Om het doosje wat op te fleuren heb ik met de Daisy pons enkele bloemen uitgeponst.
Deze heb ik wat omgekruld met mijn vouwbeen. Deze keer heb ik ze naar beneden gekruld, maar las je ze naar boven krult krijg je ook een heel leuk effect.

De uiteindjes heb ik voorzien van een beetje licht blauw met een Balmy Blue Stampin' Blend stift.
Dit heb ik met de color lifter wat uitgevaagd, zodat de kleur  niet te heftig aanwezig is op de bloem. Daarna heb ik alle bloemetjes op elkaar geplakt.

Voor het hart van de bloem heb ik een 1/2" circle uitgeponst uit een stukje Mango Melody karton.
Dit heb ik met een rilpen op een prikmat bol gemaakt, door met de rilpen rondjes te maken op de geponste cirkel. Wanneer je dit met een mini dimensional (3-d blokje) vastzet, heb je een mooi bol hartje voor je bloem. Ik heb het nog een beetje verder opgeleukt, door er nog met een Wink of Stella wat glitter op te maken. Dat maakt het net even af.

https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl

En zo is het een leuk cadeautje om weg te geven aan een creatieve vriendin.

Pluk de dag lieve mensen en geniet.

Tot Stempels





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:



https://carooskaartjes.blogspot.com/ | carooskaartjes@hotmail.nl


De stempelset 'PLUK DE DAG' is verkrijgbaar vanaf 4 juni a.s.

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Wil jij de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus 2019-2020 graag in de brievenbus ontvangen?

Vraag jouw exemplaar aan via carooskaartjes@hotmail.nl, dan stuur ik je er eentje toe zodra ik ze binnen heb en verzendklaar heb gemaakt.

Iedereen die tussen januari 2019 en april 2019 via Caro's Kaartjes Stampin' Up!® producten heeft aangeschaft, krijgt dit mooie ideeënboek automatisch gratis thuisgestuurd.

Plaats jij nog een bestelling in de maand mei? 
Dan ontvang jij een gratis exemplaar via de post als bedankje voor je bestelling.

Heb je geen bestelling gedaan en wil je de catalogus toch graag ontvangen?
Stuur gerust een mailtje, dan stuur ik je een exemplaar toe tegen de verzendkosten. 

Stampin' Up!® demonstratrices moeten de catalogi zelf aanschaffen, dus een vergoeding van de verzendkosten lijkt me in dit geval dan niet teveel gevraagd.








Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: